жеке
блог

Қазақстандық телевиденияның уақыты келді ме ?

Бүгінгі таңда теледидар адамдарға жалғыз ақпарат беретін үлкен құрал емес. Қазіргі уақытта интернет бәрін бәсеңдетеді адамдардың қызығушылығы теледидар, осылайша үлкен назар аударады өзі. "Бірақ қалай ?"адамдар өздерін таң қалдырады, өйткені интернеттің өзі теледидар тарихымен салыстырсақ, ол жақында ғана пайда болды. Талдап көрейікші, неге.

   Мазмұнды таңдау еркіндігі. Теледидарда ереже ретінде барлық бағдарламалар (кем дегенде бізде Қазақстанда) болатын тор бар. Бағдарламалар, әрине, олардың рейтингі, жас ерекшелігі және т.б. барлық адамдар өздерінің кестелерін өздерінің сүйікті бағдарламаларына бейімдеді, сондықтан адамдар өмір сүрді, бірақ қазіргі заманғы тенденцияларға қарағанда, бұл теледидар үшін минус болып табылады, өйткені интернеттің арқасында адамдар сол "Youtube"арқасында кез - келген уақытта көруге қызықты нәрсені таңдайды. Hootsuite және We are Social-тің соңғы мәліметтеріне сәйкес, адам күніне орта есеппен 6 сағаттан астам уақытты интернетте өткізеді. Бұл факт туралы көп айтады, бірақ теледидар адамның заманауи қажеттіліктеріне бейімделген менің ойларымда ерекше жағдайлар бар. Мысалы, Американы алайық, онда адамдар өздерінің сүйікті арналарына жазылу үшін төлейді. Жазылымның өзі бір-бірінен қосылған арналар санымен және олардың тақырыбымен ерекшеленетін пакеттерге ресімделеді. Олардың теледидар мен интернет арасында үлкен айырмашылығы жоқ. Барлығы біркелкі

   Теледидардың цензурасы(қызығушылықтың болмауы және тіссіз). Енді, менің теледидарым сияқты, цензура тым көп, бұл шоудың немесе Бағдарламаның барлық табиғилығын жоғалтады. Мұның бәрі көрермендер алдында тіссіз, құмар спектакльге айналады. Жоқ, мен өзін-өзі цензура болған кезде түсінемін, журналистикамен айналысқысы келетін адам ретінде мен онымен кездесетінімді және, негізінен, кездесетінімді білемін. Бірақ сіз шоудың немесе Бағдарламаның барлық ойын-сауықтарын жалған адамдармен төбелес арқылы көрсеткенде, сіз теледидарды қауіпсіз түрде өшіріп, сата аласыз. Осындай әлемдік, классикалық кешкі шоуларда да біздің теледидар соншалықты скучно болды, менде тіпті сөз жоқ. Сондықтан көптеген журналистер интернетте бір нәрсе жасағысы келеді, өзін еркін сезінеді және сол арқылы белгілі бір шеңберге шықпайды. Сондықтан мен өмір сүру үшін теледидарға көзқарасты өзгерту керек деп санаймын. 

   Бәсекелестік жетіспеуі. Жарнама. Мұнда Мен қысқа және қысқа боламын. Біздің теледидарда бәсекелестік жоқ, ал салауатты бәсекелестік, мен атап өтемін салауатты бәсекелестік дамуға серпін береді. Кез-келген қызмет түрін алыңыз, бірақ біздің теледидарда бір су болғандықтан, ешқандай бәсекелестік болмайды. Адамдарда аналогтар жоқ, сондықтан оларды ештеңе ынталандырмайды. Батыста, Еуропада бір кешкі, спорттық бағдарламаға 10-15 ұқсас бағдарлама бар және олардың көпшілігін адамдар қарайды. Бұл бағдарламалардың көпшілігі қандай да бір жолмен жақсы рейтингтерге ие. Неліктен бізде олай болмауы мүмкін ? Енді Жарнама туралы. Көптеген жарнама берушілер жарнаманы сатып алмас бұрын рейтингке, өсуге, арнаның белсенділігіне қарайды және теледидардағы қазіргі жағдайға байланысты болжам онша емес. Тағы да, бұл статистиканы жоғарыдан еске түсіре отырып, іс өте нашар.




Ең қызықты блогтар

Жұлдызды блогтар