Абай атамыздың мерейтойын атап өттік

Абай атамыздың мерейтойын атап өттік
жеке
блог

Абай Құнанбаевтың мерейтойы халықаралық деңгейде, оның ішінде ЮНЕСКО шеңберінде атап өтілді. Бұл - біздің еліміз үшін де, барша қазақстандықтар үшін де үлкен мақтаныш. Абай Құнанбаев - қазақ халқының ұлы ақыны, философ - гуманист, композитор, көркем сөздің зергерлік шебері. Шын аты — Ибрахим, бірақ Зеренің әжесі берген Абай лақап аты оған өмір бойы берілді. А.Құнанбаев 1845 жылы 10 тамызда Семей облысында, Шыңғыстау тауының баурайында, Қасқабұлақ бұлағына жақын жерде қазіргі Шығыс Қазақстан облысының Абай ауданында дүниеге келген. Абай билер мен ақсүйектер – Тобықты әулетінен шыққан. Абайдың сөз өнері мен білімге деген құштарлығына ең көп әсер еткен адам оның әжесі Зере болды. Халықтық ауызша қазынаның үлкен білгірі, ол немересіне білімге деген құштарлық пен сүйіспеншілікті оята алды, оның алғашқы тәрбиешісі және мұғалімі болды. Әже мейірімді және айналасындағы әлемді нәзік қабылдауымен ерекшеленді. Абай Құнанбаев қазақтар арасында орыс және еуропалық мәдениеттің таралуына ықпал етті. Абайдың дүниетанымының қалыптасуына гуманистік идеяларды ұстанған шығыс ақындары мен ғалымдары Фирдоуси, Әлішер Навои, Низами, Физули, Ибн Сина және басқалары, сондай-ақ орыс классиктерінің шығармалары, олар арқылы жалпы еуропалық әдебиет әсер етті. Ол Крылов, Лермонтов, Пушкин, Гете және Байронды аударған. Абай 170 — ке жуық өлең, 56 аударма жазды, 45 қысқа астарлы әңгімеден немесе философиялық трактаттардан тұратын "Қара сөздер" прозалық поэмасы, "Қара сөздер"  жазды. Осы "қара сөздерде" этникалық қазақтардың тарихы, педагогикасы, моральдық және құқықтық мәселелер көтерілген. Сонымен қатар қазіргі уақытта танымал жиырмаға жуық әуендерді шығаратын композитор болды.