Менің таңдауым - ҚазҰУ

Менің таңдауым - ҚазҰУ
жеке
блог

 

Менің таңдауым - ҚазҰУ

ҚазҰУ-Қазақстанның жетекші ұлттық университеттерінің бірі. Ағымдағы жылдың қаңтар айында ҚазҰУ 87 жасқа толды, бұл оның халықаралық бәсекеге қабілеттілік деңгейін, заманауи және жаһандық экономика талаптарына сәйкестігін көрсетуге мүмкіндік береді.

Бүгінгі таңда ҚазҰУ тек ҚР мен ТМД жоғары оқу орындары арасында ғана емес, халықаралық рейтингтерде де жетекші орынға ие.

Мысалы, белгілі QS World University Rankings  халықаралық ұйымының рейтингі бойынша ҚазҰУ әлемнің ең технологиялық дамыған 500 университетінің қатарына кіріп, рейтингте 165-ші орынға ие болды.

ҚазҰУ -  ТМД-ға қатысушы елдердің ғана емес, сонымен қатар Шығыс және Орталық Еуропаның жалғыз өкілі болып табылатынын, сондай-ақ Сингапурмен және Жапониямен қатар бүкіл Азия континентін ұсынатынын атап өткен жөн.

 Сондай – ақ,  ҚазҰУ  мемлекеттік білім беру тапсырысының оқуға арналған гранттар саны бойынша көшбасшы екенін атап өткен жөн. Университетте мемлекеттік білім беру гранттарына қосымша жыл сайын ректордың гранттары беріледі. ҚазҰУ-да ақылы оқуға жеңілдіктер мен жеңілдіктердің икемді жүйесі бар.

ҚазҰУ-да бакалавриат бағдарламасын бітіріп, қазір 1-ші курс магистранты бола отырып, өз таңдауыма еш өкінбеймін, сонымен қатар осы ЖОО-да оқығанымды және   беделін, білім беру сапасын, оқытушылардың халықаралық дайындық деңгейін, белсенді және қызықты студенттік өмірді басты ерекшеліктері деп  санаймын. ҚазҰУ түлектері жұмысқа орналастыру нарығында жоғары бәсекеге қабілеттілікке ие екеніне сенімдімін. Мұны тәжірибе дәлелдейді.

Егер университет түлектерінің тізімін қарайтын болсақ, онда көптеген жоғары лауазымды тұлғаларды, қазақстандық қоғамның элитасын табамыз. Бұл-министрлер, депутаттар, түрлі деңгейдегі әкімдер, Қазақстанның көптеген университеттерінің ректорлары, еліміздегі және шетелдегі ірі өнеркәсіптік кәсіпорындар мен банктердің басшылары.

 ҚазҰУ-да сапалы білім алуға және өз ісінің маманы болуға бірегей мүмкіндік берілген.

Сондықтан мен “Менің университетім – менің мақтанышым” деп сенімді түрде айта аламын!

Әл- Фараби атындағы ҚазҰУ

Механика – математика факультетінің

1 курс магистранты

Мұратова Айдана Даниярқызы

Уразгалиева Светлана Аманжоловнаның

жетекшілігімен