IoT құрылғылары

IoT құрылғылары
жеке
блог

әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Ақпараттық технологиялар факультетінің "Жасанды интеллект және Big Data" кафедрасының меңгерушісі Мадина Есімханқызының бастауымен кафедра лабораториясы студенттердің ғылым саласында қызығушылығын арттыру мақсатында қажетті жаңа техникалық құрал-жабдықтармен жабдықталған болатын. Осы кезекте кафедраның 2 курс магистранттары лаборатиорияда екі апталық ғылыми-зерттеу тәжірибесінен өтті.

"Бизнес талдау және Big Data" мамандығының 2-курс магистранты Баубекова Асель MikroTik маршрутизаторын қолдана отырып LoRaWAN желісін кеңейту жұмысын қарастырды.

Құрал-жабдықтар:

MikroTik WAP lora8 kit базалық станциясы

Соңғы құрылғылар-Вега СИ қауіпсіздік сенсоры-13-485 - RS-485 LoRaWAN түрлендіргіші

Жабдықтың сипаттамасы:

wAP LR8 жинағы-бұл LoRa технологиясын қолдануға дайын шешім. Бұл жиынтықта кез-келген Жалпыға ортақ немесе жеке LoRa серверлеріне алдын-ала орнатылған UDP пакеттік қайта бағыттағыш және 2,4 ГГц WLAN интерфейсі және сервер ретінде пайдалануға болатын Ethernet порты бар сыртқы ауа-райынан қорғалған сымсыз кіру нүктесі бар.

Көптеген желілерде қабылданған тор торының топологиясынан айырмашылығы, LoRaWAN жұлдызды желінің архитектурасын қолданады, сондықтан әр соңғы құрылғы әрдайым дерлік қосылып отырудың орнына, диапазонды ұлғайту үшін басқа құрылғылардан берілуді қайталай отырып, LoRaWAN желісіндегі соңғы құрылғылар шлюздермен тікелей байланысады және шлюзге хабарласу қажет болған кезде ғана жұмыс істейді, өйткені байланыс ауқымы проблема емес. Бұл LoRa соңғы құрылғыларында алынған қуатты аз тұтынуға және батареяның жоғары қызмет ету мерзіміне ықпал ететін фактор.

LoRa желісінің архитектурасы төрт негізгі бөліктен тұрады;

 1. Соңғы құрылғылар

 2. Шлюздер

 3. Желілік сервер

 4. Қосымшалар сервері

Бағдарламалық қамтамасыз ету

IT Vega Server

IT Vega Configurator

Бұл жағдайда консоль қолданылды https://account.thethingsnetwork.org/

Желіні құру бірнеше кезеңде жүзеге асырылды.

1. Серверді(консольді) орнату және баптау.

2. Базалық станцияны серверге қосу. Winbox веб-интерфейсін пайдалану.

3. Соңғы құрылғыларды серверге қосу.

4. Жабдықты оның жұмыс орнына орнату.

Осылайша, болашақта көптеген IoT құрылғылары адамзат өмірінің қазіргі салаларында сұранысқа ие болады және олардың әлеуетін толық іске асыру бұлтты технологиялармен бірге ғана әмбебап есептеулерге қол жеткізе алады деп қорытынды жасауға болады. "Шекаралық есептеулердің" негізгі тұжырымдамасы-бұл "Бұлтты" деректер орталығына талдау және сақтау үшін оларды әрі қарай беру үшін тікелей көзге жақын құрылғылар жасаған деректерді өңдеу.