Қытай жаңа жылы (春节)

Қытай жаңа жылы (春节)
жеке
блог

                                                                    春节
17 ақпан күні Қазақ ұлттық университетінде Шығыстану факультеті,Қытайтану кафедрасында оқитын 3 курс студенттері Көктем мерекесін өткізді.Бұл іс-шара онлайн түрінде өтті,жалпы Көктем мерекесі немесе Қытай жаңа жылына тоқталатын болсақ,Көктем мерекесі (春节) - Қытайдың дәстүрлі жаңа жылы, Қытайдағы жылдың басты мерекесі.Жаңа жыл елде екі рет атап өтіледі: күнтізбелік және күнтізбе бойынша 1 қаңтарда, көптеген елдердегідей және жаңа ай кезінде. Алайда, қытай халқы дәстүр бойынша көктем мерекесін күнтізбе бойынша Жаңа жылдан гөрі салтанатты және үлкен қуанышпен қарсы алады. Себебі, ел тұрғындарының көпшілігі дәстүр бойынша ай күнтізбесі бойынша өмір сүруді жалғастыратын шаруалар, ал барлық далалық жұмыстар мен мерекелер ай күнтізбесімен тығыз байланысты.Қытайлық Жаңа жыл қытайлықтардың едәуір бөлігі, ең алдымен Шығыс Азияда тұратын бірқатар елдер мен аумақтарда мемлекеттік мереке ретінде атап өтіледі.
Қытай Жаңа жылында белгіленген күн жоқ, ол Қиыр Шығыстың ай күнтізбесі бойынша есептеледі. Қытай жылының басы қыстың күндізгі кезеңінен кейінгі екінші жаңа айға келіп түседі, сондықтан 21 қаңтар мен 21 ақпан аралығында қозғалады.
春节 - отбасылық мереке. Миллиондаған қытайлықтар жаңа жылды отбасыларымен қарсы алу үшін туған қалаларына оралып жатыр. Олар мерекені бір-біріне жақсылық, өркендеу және сәттілік тілеумен бастайды. Мерекелік түскі астан кейін ешкім төсекке жатпайды, өйткені бұл жағдайда сіз өз бақытыңызды жіберіп ала аласыз. Мұндай түнгі күзеттер «Жылды қорғаңыз» деп аталады. Қытайда Жаңа жыл отшашулармен және отшашулармен аяқталады, олар өте қатты және жарқын болуы керек (соғұрлым қатты болған сайын жақсы). Қытайлар зұлым рухтарды осылай қорқытады. Жаңа жыл қарсаңында зұлымдықты өртеп жібереді, ол зұлымдықты қорқытып, сәттілікке баулуы керек.Келесі күні таңертең балалар ата-аналарына денсаулық пен жаңа жыл тілей отырып, құттықтайды, ал оның орнына болашақ табыстар мен ақшалай қаражат тілейді қызыл қағаз конверттер.
Жаңа жылдан кейінгі бес күн ішінде қытайлықтар жақындарын өз орындарына шақыра отырып, мерекелік дастархан жайды. Осы кезеңде барлығы бір-біріне қонаққа барады, сонымен қатар әр қалада өтетін мерекелік іс-шараларға барады.

Қытай Жаңа жылының белгілері мен сенімдері
12 ақпаннан 13 ақпанға қараған түні белгілерге сәйкес, шамды үйден зұлым рухтарды үркітіп, сәттілікке баулуға көмектесетін етіп қосу керек.
Белгіде қытайлық Жаңа жыл басталғанға дейін үй шаруашылығына қажет емес барлық бос ыдыстардан құтылу маңызды екендігі айтылған. Келесі жылы кедейлікке жол бермеу үшін бос банкалар мен бөтелкелерді лақтырып тастаған жөн.
Жаңа жылды дастархан жайып қарсы алу әдетке айналған. Үй тек тостағанға айналуы үшін сіз шақырылған адамдарға ғана емес, кездейсоқ қонақтарға да қарауыңыз керек.
Мереке күні олар қиындық тудырмас үшін тазаламайды. Барлық дайындықтар алдын-ала жасалады.
Қытайдың жаңа жылында олар сәттіліктерін жуып алмау үшін шаштарын жууға тырыспайды.

 

 

 

 

 


Қытайтану кафедрасы,3 курс шетел филологиясы мамандығы

Турсынова Меруерт 

Жетекші:Шарыпқазы Н.