Intel Neural Compute Stick

Тұргынбек Саят

ҚазҰУ-нің 2 курс магистранты

Бизнес аналитика және Big Data

Жетекшілер

Кафедра меңгерушісі:

Мансурова М.Е.

Intel Neural Compute Stick 2 шолу

 

 

Нейрондық желілердің дамуы ай сайын тезірек жүруде. Адам миының ұқсастығы әлі де алыс (оның барлық биологиялық ерекшеліктерін ескере отырып), бірақ қазіргі кездегі желілер белгілі бір міндеттерді өте жақсы орындап келеді. Нейрондық желінің нақты жұмыс істеуі - бұл бөлек ғаламдық материал, сондықтан біз Intel - Neural Compute Stick 2 осындай тапсырмалар үшін ықшам үдеткішті зерттейміз.

Intel Neural Compute Stick 2 Intel фирмалық дизайны бар ықшам қорапта. Құрылғы көптеген тапсырмаларға арналған және оның артықшылықтары мыналарды қамтиды: - бір ватт үшін бір ватт үшін ерекше өнімділікпен масштабтау және масштабтау; - Windows 10, Ubuntu немесе macOS ортасында дамуға жылдам дайындық; - стандартты инфрақұрылымдар мен дайындықты қолдану арқылы дамыту қосымшалар; - мүмкіндіктер бұлтқа тәуелді болмай жұмыс істейді; - Raspberry Pi 3 немесе басқа ARM соңғы жүйелері сияқты арзан түпкілікті құрылғылардың көмегімен прототиптер жасау.

Алдыңғы буыннан едәуір айырмашылықтарға келетін болсақ, тізімнің тек бір бөлігі келесідей: - Deep Learning Workbench болуы; - жүктемені теңдестіру үшін бірнеше құрылғылардан деректерді өңдеуді қолдау; - екілік модульдерді тарату әдістерінің болуы пакеттер менеджерлері мен Docker контейнерлерін пайдалану; - деректерді өңдеу қосымшаларына арналған жаңа API-лардың болуы; - FP16 дәйекті аралық ұсынуды қолдау; - машиналық аударманы қолдану мысалдары, табиғи тілді өңдеу және тағы басқалар.

Негізгі сипаттамалар ресми слайдта көрсетілген.

Жинақ, шын мәнінде, олай емес. Оны неден және қайдан алуға болатындығы туралы шағын парақша бар. Желілік ресурстар тұрғысынан.

NCS 2 өзі ықшам құрылғы, үлкен жағдайда әдеттегі флэш-дискілерден 2-3 есе үлкен. Корпус толығымен металл және жылу шығынын жақсартуға арналған бірнеше слоттары бар.

NCS 2 ең кең таралған USB 3.0 портына қосылған.

Қызықты факт - сіз жүйелік жүйеңізді жылдамдату үшін осындай есептеу модульдерінің жиынтығын бір жүйеде қолдана аласыз.

Құрылғы жоғары қуатты тұтынумен қатар, өнімділігі жоғары компьютерлік көріністі және жасанды интеллектті қолдау үшін 16 қуатты есептеуіш ядроны (сонымен қатар SHAVE деп аталады) және жүйенің мамандандырылған жүйелік желілік үдеткішін қолданады (классификациялау тапсырмаларының объектілерінде алдыңғы буынға қарағанда 8 есе өнімділікті жақсарту) ). Бөлінген Intel AI: In production қауымдастығы сіз үшін ақырғы жүйелер үшін өзіңіздің жасанды интеллектуалды шешімдеріңізді дайындауға көмектесетін ресурстар мен серіктестік ұсыныстарды орталықтандырады.

Neural Compute Stick 2-ді қолданудың көптеген бағыттары бар - беттерді тану және адамдарды санау, өтіп бара жатқан машиналарды есепке алу, қимылдарды тану, зоналарды бақылау және басқалар. Жеке мысалдардан - адамның «қаңқасын» тану қимылдар мен қимылдар:

Raspberry Pi 3 шағын компьютеріне қосылған NCS 2 модулімен бәрі жақсы жұмыс істеді.

 

 

Тағы бір мысал - камера объективіндегі нысанды тану.

 

 

Немесе сіз адамдарды тану үшін жүйке желісін үйрете аласыз. Деректер базасында жүргендер бірден анықталады.

Мәтінді тануда ешқандай проблема жоқ.

Оның үстіне мұндай тапсырмалар жаттығу уақытын көп қажет етпейді. Мысалы, 45 минут ішінде сіз бір камера мен NCS 2 бар ДК көмегімен бақыланатын аймаққа кіру және шығу туралы хабарлау және көлік құралын анықтау туралы шешімді оңай жасай аласыз.

Жұмыс сценарийлерін құру үшін OpenVINO (Open Visual Inference & Neural Network Optimization) кітапханаларының жиынтығы қолданылады, оларға мыналар кіреді: - OpenCV кітапханалары; - Intel терең оқытуды орналастыру құралы; - терең математикалық жүйелерге арналған Intel Math ядролық кітапханасы (Intel MKL-DNN) ) - терең нейрондық желілерге арналған есептеу кітапханасы (clDNN) - OpenVX; - код мысалдары.

Ішінара кейбір код мысалдары ресми сайтта қарауға еркін қол жетімді -https://software.intel.com/kk-us/openvino-toolkit/documentation/code-samples...

 

 

Қорытынды

Intel Neural Compute Stick 2 - бұл нейрондық желілерді жеделдетуге арналған ықшам, қуатты және арзан шешім, ол қазірдің өзінде ақылды үйлер, үйге немесе шағын кеңселерге арналған бейнебақылау жүйелері, роботтар мен ұқсас құрылғыларды жобалау және басқа көптеген салаларда үлкен сұранысқа ие. машиналық көру қажет жерде не болып жатқанын талдау және нейрондық желілер шешетін осыған ұқсас міндеттер. Бөлек артықшылықтар - бұл арзан баға, ықшам өлшемдер және бұлтты платформалармен байланыстыру сияқты кейбір талаптардың болмауы. Intel Neural Compute Stick 2 - бұл белгілі бір жобалардағы жұмысты жеңілдетіп қана қоймай, сонымен қатар нейрондық желілермен жұмыс істеу дағдыларын үлкен инвестициясыз дамыта алатын ерекше құрылғы.

 



Бөлісу: