Елена Чайко КазҰУ-дың шетелдік профессоры

Елена Чайко КазҰУ-дың шетелдік профессоры
жеке
блог

Доктор Чайко Елена (Доктор. Jelena Caiko) - ISMA профессоры, компьютерлік технологиялар және жаратылыстану ғылымдары кафедрасы, бакалаврдың кәсіби бағдарламасының директоры, Рига техникалық университетінің (РТУ) аға ғылыми қызметкері, энергетика және электротехника факультеті, өнеркәсіптік электроника және электротехника институты.

Доктор Чайко Елена (Доктор. Jelena Caiko) 1994 жылы Рига құрылыс колледжін (құрылысшы-техник) бітірді (Nr дипломы.000992), 1994 жылы Рига авиациялық университетін компьютерлік жүйелер және желілер мамандығы бойынша (бакалавр дипломы, Nr.002977, Латвия, Рига), 2000 жылы Көлік және байланыс институтын электротехника және электроника мамандығы бойынша (магистр дипломы, nr.000021, 2004 ж. телекоммуникация саласында докторлық диссертацияны қорғады (Dr. sc. ing., № 0014, Рига техникалық университеті, Латвия, Рига).

Институционалдық ұстанымдар: жаратылыстану ғылымдары және ақпараттық технологиялар профессорлары кеңесінің мүшесі; RTUCON 2020-ДК мүшесі (Электротехника және энергетика саласындағы білім); ДК мүшесі (Power and Energy Systems); RTUCON Ғылыми комитеті 2020 (http://www.conference.rtu.lv/about-sc.htm)

Ғылыми органдарға қатысу: Латвия Ғылыми кеңесінің сарапшысы (LZP); Латвия модельдеу қоғамының мүшесі (http://www.itl.rtu.lv/imb/index.php?lang=en&id=21); cost CA18223-Тегі MC мүшесі симметриялы жасанды материалдармен Болашақ байланыс (06.11.2019 -05.11.2023)

Оқытылатын курстар: интернет заттары, Машиналық оқыту, Python, сымсыз байланыс, Cisco желілері, жасанды интеллект, деректер құрылымы және алгоритмдер, жоғары тиімді TCP / IP компьютерлік технологиялары, сымсыз және жеке байланыс жүйелері.

Чайко Елена (Dr. Jelena Caiko) ғылыми-зерттеу жұмыстарымен белсенді айналысады. 30-дан астам ғылыми мақала, Scopus базасындағы 8 мақала, h - индексі (Scopus)-1, Web of Science базасындағы 18 мақала, h – индексі (WoS) - 2