КУНИЦЫНА НАДЕЖДА ЖИ және BD кафедрасының шетелдік профессоры

КУНИЦЫНА НАДЕЖДА ЖИ және BD кафедрасының шетелдік профессоры
жеке
блог

Доктор Куницына Надежда (Kunicina Nadezda) Рига техникалық университетінің Электротехника және экология факультетінің профессоры, Латвия.

Доктор Куницына Надежда 2004 жылы Рига техникалық университетінде "электротехника және экология" саласында докторлық диссертация қорғады. 1999 жылдан 2003 жылға дейін Рига техникалық университетінде оқытушы, 2006 жылдан 2009 жылға дейін профессордың ассистенті (доцент), 2009 жылдан 2014 жылға дейін доцент, 2014 жылға дейін Электротехника және экология факультетінің профессоры.

Ғылыми жобалар: "тұрғын үйлерде энергияны үнемдеудің оңтайландырылған жүйелері" (2020-2023); Erasmus + стратегиялық серіктестігі Жоғары білім үшін KA203-A4715D6E жобасы 2020-1 - FI01-KA203-066624 "интеллектуалды желілерге арналған Киберқауіпсіздік бойынша оқу бағдарламасы бойынша ұсыныстар" (2020-2023); "жедел ринит ацидозын (SARA) ерте диагностикалау және тыртықты бақылау үшін арзан БОЛУС сиырлар", жобаның ғылыми жетекшісі (2018 жылдан бастап); "Рига техникалық университетінің оқу бағдарламаларының үзіндісін азайту және ресурстарды бірлесіп пайдалануды күшейту" ( 2019 жылдан бастап).); "Киберфизикалық жүйелерді модельдеуде студенттерді практикалық оқытуды дамыту "(2019 жылдан бастап);" SMARTCITY: Smart City Technology магистрлік бағдарламасына инновациялық тәсіл "(2018 жылдан бастап);" электр энергиясы нарықтары және инженерлік білім беру / ELEMEND "(2017 жылдан бастап)" ғарышты игеру және зияткерлік робототехника жүйелері / APPLE қолданбалы оқыту бағдарламаларын әзірлеу " (2016 жылдан бастап).)

Куницына Надежда (Kunicina Nadezda) ғылыми-зерттеу жұмыстарымен белсенді айналысады. Scopus базасындағы 84 мақала, h-индексі (Scopus) - 6, Web of Science базасындағы 48 мақала, h-индексі (WoS) - 4.