ОКТАВИАН А., ПОСТОЛА ЖИ және BD КАФЕДРАСЫНЫҢ ШЕТЕЛ ПРОФЕССОРЛАРЫ

ОКТАВИАН А., ПОСТОЛА ЖИ және BD КАФЕДРАСЫНЫҢ ШЕТЕЛ ПРОФЕССОРЛАРЫ
жеке
блог

Доктор Октавиан А.Постолаке (Доктор. Octavian A. Postolache) ғылым және ақпараттық технологиялар департаментінің профессоры, ISCTE - Instituto Universitario de Lisboa ақпараттық ғылымдар және технологиялар саласындағы PhD бағдарламасының директоры, Лиссабон қ., Португалия, телекоммуникация институтының бақылау-өлшеу техникасы тобының бас ғылыми қызметкері болып табылады.

Доктор Октавиан А. Постолаке 1999 жылы "Яссы" техникалық университетінде "Электротехника-метрология" саласында докторлық диссертациясын қорғады. Asach». 2000-2004 ж.ж. аралығында Португалия, Лиссабон қ., ist-University of Lisbon, "Қоршаған орта мониторингіне арналған үлестірілген жабдық" саласында постдокторантурада оқыды. 2016 жылы" Денсаулық сақтау үшін кедергісіз зондтау және жан-жақты есептеу", Habilitation, Лисбон IST-университеті, Лиссабон, Португалия.

Ғылыми жобалар: ақылды сенсорлар, сымсыз сенсорлық желі және Заттар интернеті, талшықты датчиктер және оларды порттар мен көліктерде қолдану, температураны, дірілді, күшті өлшеуге арналған бір режимді және көп режимді талшықтарға негізделген Брагг талшықты торлары бар датчиктер, ақылды жүйелер үшін машиналық оқыту және жасанды интеллект, ақылды үй мен ақылды Денсаулық сақтау үшін кеңейтілген және Виртуалды шындық, терең оқыту және денсаулық сақтау үшін үлкен деректерді талдау.

Таңдаулы марапаттар мен стипендиялар: IEEE құрылғылары мен өлшеуіштері, "үздік рецензент" Best Reviewer Award 2011, IEEE Transactions on Instrumentation and Measurements, "үздік рецензент", 2017, IEEE Sensors журналы, "Үздік кіші редактор", 2013, IEEE Instrumentation and Measurement, "көрнекті оқытушы", 2014-2017, IEEE Instrumentation and measurement, "үздік дәріскер", 2017-2020 жж., "Memea 2014" ұйымы үшін IEEE алғыс сертификаты (Лиссабон қ., Португалия), "issi 2018" ұйымы үшін IEEE Құрмет сертификаты (қ. Шанхай, Қытай), "ISSI 2019" ұйымы үшін IEEE Құрметті сертификаты (Лиссабон, Португалия), 2014 жылы ISCTE-Instituto Universitario de Lisboa ғылыми сыйлығы, 2015 жылы Iscte-Instituto Universitario de Lisboa ғылыми сыйлығы, 2017 жылы Iscte-Instituto Universitario de Lisboa ғылыми сыйлығы, Iscte-Instituto Universitario de Lisboa ғылыми сыйлығы Lisboa 2018, IEEE i2mtc, "көзге көрінбейтін интеллектуалды зондтау және денсаулық сақтау үшін жан-жақты есептеу" оқулығы үшін алғыс хат, (г. Пиза, Италия) 2015 ж., IEEE I2MTC, "Денсаулық сақтау үшін Интеллектуалды зондтау және жан-жақты есептеу" оқулығы үшін Алғыс хат (Тайбэй, Тайвань) 2016 ж.

Таңдалған гранттар және халықаралық ынтымақтастық:

1. FCT SmartLife "күнделікті өмірге арналған ақылды сенсорлық жүйелер" жобасының бас ғылыми қызметкері. Кезең: 2020 жылғы шілде-2020 жылғы қазан

2. WeHope-Wearable e - health "талшықты-оптикалық мониторинг жүйесі"жобасындағы IT-IUL Лиссабон филиалының бас ғылыми қызметкері. Кезең 2017 ж. наурыз-2019 ж. Наурыз

3. "NANO-IMUNELCHIM-PLAT"жобасының бас ғылыми қызметкері - медициналық қауіпсіздігі мен қоршаған ортаны қорғаумен био-және иммуно - маркерлерді электрохимиялық анықтау және сандық бағалау үшін нанодатиктермен платформаларды әзірлеу арқылы ғылыми-зерттеу қызметін әртараптандыру. Жобаның / бәсекеге қабілеттіліктің 2014-2020 жылдарға арналған Операциялық бағдарламасы, грант шеңберінде P_37_766, коды my 103847, nr. 68 / 08.09.2016, Румынияның ғылыми зерттеулер және инновациялар жөніндегі Ұлттық басқармасы. Кезең 2016 ж. Қыркүйек-2020 ж. Қыркүйек

4. "Ақылды сенсорлар және физиотерапияға арналған арнайы орта - PTDC / DTP-DES / 6776/2014"жобасының бас ғылыми қызметкері. Португал ғылыми Қоры (FCT) құрған. Кезең: 2016 жылғы сәуір-2019 жылғы маусым

5. "Физиотерапиядағы электрондық медициналық карта"жобасының бас ғылыми қызметкері. PTDC/DTPDES/1661/2012". Мерзімі: 2013 ж. Мамыр-2015 ж. Қыркүйек

Октавиан А.Постолаке (Доктор. Octavian A. Postolache) ғылыми-зерттеу жұмыстарымен белсенді айналысады. Scopus базасындағы 358 мақала, h-индексі (Scopus) - 24, Web of Science базасындағы 148 мақала, h-индексі (WoS) - 18, h-индексі (Google Scholar) - 32.

Октавиан А.Постолаке (Доктор. Octavian A. Postolache) - жасанды интеллект және Big Data кафедрасының 2 докторантының шетелдік ғылыми кеңесшісі: А. Әженова және А. Тұрсынова.