ЖОО таңдау талапкер өміріндегі ең маңызды нәрсе

ЖОО таңдау талапкер өміріндегі ең маңызды нәрсе
жеке
блог

Көптеген жаңа тәжірибелерге, таңғажайып оқиғаларға, күтпеген және есте қаларлық таныстарға толы уақыт - бұл әрбір адам мүмкіндігінше жарқын және бай өткізуге міндетті бірегей студенттік өмір туралы айтуға болады. Студенттік жылдар үлкен қуаныш әкеледі. Бұл ересектердің басталуын, көптен күткен тәуелсіздік сезімі мен жаңа перспективалардың ашылуына, тіпті олардың болашағының кірпішін, жаңа өмірді-олар көргісі келетіндей етіп салуды қамтиды. Сондықтан түлектер алдында университет таңдау қиын.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті-Қазақстандағы жетекші көпсалалы жоғары оқу орны.

ҚазҰУ-дың Көпдеңгейлі білім беру жүйесіне жоғары базалық білім (бакалавриат), жоғары арнайы білім, магистратура және докторантура кіреді. Қазынашылыққа қабылдау мемлекеттік білім беру гранттары бойынша және шарттық негізде жүзеге асырылады. Мамандар 180-нен астам мамандық бойынша дайындалуда.

ҚазҰУ құрамына 16 факультет, колледж, біліктілікті арттыру институты, 7 ғылыми-зерттеу институты, 67 мамандық бойынша докторлық диссертацияларды қорғау бойынша 25 мамандандырылған диссертациялық кеңестер кіреді, университетте 20 мыңнан астам студенттер, магистранттар мен ғылым докторлары оқиды. Ғылыми инфрақұрылымға 11 орталық кіреді.

Университетте көптеген студенттік ұйымдар бар:

"Сұңқар" студенттік одағы; Студенттер Сенаты; Жоғары студенттік кеңес; "Көмек" еріктілер қозғалысы; Болон процесінің студенттік бюросы; ғылыми студенттік қоғам; "Жас Отан" ЖҚ"

Қазіргі уақытта студенттік өзін-өзі басқару студенттердің бос уақытын ұйымдастыруды ғана емес, ең алдымен студенттік активтердің университетті басқаруға қатысуын білдіреді.

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде Студенттік өзін-өзі басқару келесі аспектілермен ұсынылған: бос уақытты ұйымдастыру, үйірмелер, спорттық жарыстар және секциялар. Одан да маңызды жобалар бар: қала сыртындағы студенттерге көмек көрсету және оларды тұрғын үймен қамтамасыз ету үшін әлеуметтік желі құру, студенттердің қоғамдық рейтингін енгізу, тәртіпті сақтау, корпоративтік мәдениетті тәрбиелеу.

Университетті дұрыс таңдау-сіздің болашақ өміріңізге қосқан үлкен үлесіңіз!

Кашина л.с.,әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың "Шет тілі: екі шет тілі" кафедрасының магистранты

Ғылыми жетекшісі-М. ғ. к. Алдашева К. С.