Пайдаланушы "«Үш тілділік білім беру саласындағы жаңғыру көп мәдениетті тұлға қалыптастырудың негізгі жолы»" постын жойып тастады.




Басқа посттар

Турнирдің қорытынды кешінде жеңімпаздарды марапаттаумен қатар, шахмат ойынының...
Студенттер арасында шахмат турнирі өтті
Робот адамнан командаларды қабылдай отырып біз берген тапсырмаларды орындай...
Роботтар  жайлы біз не білеміз?
Ақиық ақын, поэзия жұлдызына айналған дарынды тұлға Мұқағали Мақатаевтың 90 жасқа...
МҰЗБАЛАҚ ЖҮРЕК ЖЫЛАЙДЫ...
Әлеуметтік желілер табыс көзіне айналып, таланттардың тез танылуына көмектесті....
Әлеуметтік желі – тренд пе әлде деградация ма?
"Қазіргі әлемдегі Қазақстанның географиялық ғылымы" атты Х Жандаев оқулары"...
Х Жандаев оқулары" Халықаралық Ғылыми-Тәжірибелік конференциясы
2020 жылы әлемді жайлаған пандемия білім саласына да үлкен сынақтар әкелді....
ЖАҢА СЫНАҚТАР - ЖАҢА БЕЛЕСТЕРГЕ АПАРАТЫН ЖОЛ
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті Қазақстан Республикасындағы ең...
Ғылыми кешен – көшбасшы ҚазҰУ
Ғұмырында өзінің өнегелі өмірі мен үлгілі іс-әрекеттерімен өшпес із қалдырған,...
ЖАҚСЫДАН ЖАҚСЫ ТУАР ЖАРҚЫЛДАҒАН
Байқау нәтижесінде көрерменнің ыстық ықыласына бөленіп, үздік пікірге ие болған...
Үржар ауданының "Жасыл Ел" сарбаздарын құттықтаймыз!
«Жасыл ел» – тек патриоттардың, елін сүйетін азаматтардың орны. Әр адам өз елінің...
"Жасыл елдіктер жалынды қызмет етуде"