жеке
блог

Ұйқыны жақсартуға арналған 5 кеңес

Ұйқы - бұл адам денесінің қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті физиологиялық шарттардың бірі. Қазіргі таңда көптеген адамдар ұйқының жетіспеушілігінен немесе нашарлығынан туындайтын қиыншылықтарды бастарынан кешуде. Біреулер ұйқысы жиі бұзылып, толыққанды ұйықтауды аңсаса, біреулер таң атқанға дейін әртүрлі ойлармен мазасызданып, ұйықтай алмай қиналады. Уақыт өте келе, осы ұйқымен байланысты мәселелерсозылмалы болып кетсе, олар адамның өмір сүру сапасына кері әсерін тигізіп, денсаулығының нашарлауына, әлсіздікке, көңіл-күйдің бұзылуына әкеп соғуы мүмкін.

Алайда, көп жағдайда бұл мәселенің шешімін сіз күнделікті өміріңізден таба аласыз. Сіздің күнтізбеңіз, ұйқы әдеттеріңіз және күнделікті әрекеттеріңіз ұйқыңыздың сапасын жақсартуы немесе нашарлатуы мүмкін, ал сіздің өмір сүру салтыңыз өз қолыңызда болғандықтан, сіз жағдайды түзете аласыз. Сізге төменде ұсынылатын кеңестер ұйқыңызды жақсартып, ұйқысыздықты жеңіп, келесі күнді толық күш-қуатпен бастауға көмектеседі. Әрине, барлық кеңестер сізге сәйкес келмеуі мүмкін, сондықтан өзіңізге ең қолайлысын тауып, ұйқыңызды жақсартуға арналған жоспар құруыңызға болады.

1. Ұйқыны тұрақты ету

Егер сіздің ұйқыңыз тұрақты болып, күнделікті белгіленген уақыттарда ұйықтауды және оянуды қолға алсаңыз, өзіңізді сергек сезінетін боласыз. Күнделікті ұйықтау уақытын өзіңіздің әдетте шаршайтын уақытыңыз етіп таңдаңыз. Өзіңізді мәжбүрлеп ұйықтатудың қажеті жоқ. Ұйқы жеткілікті болғанда, сіз оңай оянғаныңызды байқайсыз. Егер қандай да бір себептермен сіз әдеттегіден кеш ұйықтасаңыз, оны келесі күні ұзақ ұйықтаудың орнына күндізгі ұйқымен қалпына келтіруге тырысыңыз. Бұл сіздің ұйқыңыздың табиғи ырғағын бұзбай, ұйқысыздықты қалпына келтіруге көмектеседі.

2. Жатын бөлмені ұйықтауға ыңғайлы орынға айналдыру

Егер сіз жеткілікті ұйықтағаныңызға қарамастан таңертең нашар оянып, өзіңізді дұрыс ұйықтамағандай сезінсеңіз, өзіңіздің жатын бөлмеңізде ұйықтауға қолайлы атмосфераны құрғаныңыз жөн. Ол үшін бөлмеңізде толық тыныштықты қамтамасыз етіңіз. Жарық өткізбейтін перделер іліп немесе көзіңізге маска киіп, толық қараңғылықты жасаңыз. Бөлмеңізде ұйықтауға қолайлы ауа температурасы болуын қадағалап, ауа айналымын қамтамасыз еткеніңіз жөн.

3. Ұйқыға алдын ала дайындалу

Ұйқыңыздың жақсы болуы сіз ұйықтамас бұрын бірнеше сағат бұрын істейтін әрекеттеріңізге тікелей байланысты. Сондықтан, қажет болған жағдайда кешкі іс-әрекеттеріңізге өзгерістер енгізуіңіз керек. Мысалы, ұйықтар алдында теледидар көруден бас тартқаныңыз абзал. Әсіресе, санаңызға ой салатын терең мағыналы немесе қорқынышты фильмдерді ұйықтар алдында көрмеген жөн. Оның орнына жеңіл журнал оқыңыз, жылы душ қабылдаңыз, аудио-кітап тыңдаңыз, немесе ертеңгі күнге қарапайым дайындық жасаңыз.

4. Дұрыс тамақтану

Сіздің тамақтану әдеттеріңіз де ұйқыңыздың сапасына әсер етеді. Кешкі асты ұйқыға дейін кем дегенде екі сағат бұрын қабылдаңыз және оның мөлшеріне көңіл бөліңіз. Қорытуға ауыр ет, ақуызды және майлы тағамдарды ұйықтар алдында жеуге болмайды. Оның орнына кешкі асқа құрамында ірімшік, сүзбе бар жеңіл тағам немесе балықты таңдаңыз. Бұл миыңызды тыныштандыруға көмектесіп, терең ұйықтауға ықпалын тигізеді. Сонымен қатар, ұйқыдан бірнеше сағат бұрын кофеден немесе қою шайдан бас тартыңыз.

5. Физикалық белсенділік

Физикалық жаттығулар тек қана дененің саулығына әсер етіп қоймай, сіздің ұйқыңызды жақсартуға да көмектеседі. Сондықтан, тұрақты түрде жаттығулар жасауды әдетке айналдырыңыз. Бұл үшін сізге кәсіпқой спортшы болу міндет емес, тек күнделікті жарты сағаттық жаттығулар жеткілікті болады. Егер сіз күшейтілген түрде арнайы залдарда физикалық жаттығулармен айналыссаңыз, таңертеңгілік немесе күндізгі уақытты таңдағаныңыз жөн. Себебі, бұндай жаттығуларды кешкі уақытта жасау сіздің ағзаңыздың белсенділігін арттырып, денеңізді қыздырады. Ол өз кезегінде ұйқыңыздың бұзылуына әкеп соғуы мүмкін. Сонымен қатар, ұйқыңызды жақсарту үшін күнделікті бір-екі сағат таза ауада серуендеудің маңызы зор.

Бұл ұсынылған кеңестер, әрине, қарапайым және көпшілік адамға ортақ болуы мүмкін. Сондықтан, ұйқыңыздың сапасын арттыру үшін бұлардан да басқа әдістерді тексеріп, өзіңіздің әдетіңізге айналдыруыңызға болады. Ұйқы адамның физиологиясындағы ең маңызды күйлердің бірі болғандықтан, әр адам өз ұйқы әдеттеріне көңіл бөліп, оны жақсартуға әрекет етуі тиіс.

Бөлісу:
Пікір қалдыру үшін сайтқа кіріңіз
Өзгерту



Жұлдызды блогтар

Жайлауға атпен бардық // Екіаша, Көкбұлақ, Шет Меркі, Орта Меркі
Жайлауға атпен бардық // Екіаша, Көкбұлақ, Шет Меркі, Орта Меркі
Шет Меркі өзені, Тоғызбұлақ ауылының тамаша табиғаты
Шет Меркі өзені, Тоғызбұлақ ауылының тамаша табиғаты
Ораза айының өңірлер бойынша кестесі
Ораза айының өңірлер бойынша кестесі