Телефонның пайдасы мен зияны

Телефонның пайдасы мен зияны
жеке
блог

   Қазіргі заманда технологиялар қарқынды даму үстінде. Түрлі ұялы телефондар, планшет, компьютер, ноутбуктар және т.б электронды құрылғылар адамзат өмірін оңтайландыруда игі көрсеткіштерге қол жеткізуде. Алайда олардың пайдасымен қатар зияны да бар екендігін көп уақытта аңғарып жатпаймыз. 

   Ең алғаш ұялы телефоносыдан 50 жыл бұрын қолданысқа енген болатын. Оны швед өнертапқышы Стюре Лаурен құрасиырған. Қазіргі таңда қялы телефон күнделікті тұрмыста құрылғыға айналып кетті. Кішкентай ғана аппарат арқылы керек адамдарыңмен хабар алмасуға, өзіңе керекті ақпараттар іздеуге, фотоға түсуге, түрлі ойындар ойнауға мүмкіндік бар. Бірақ одан бөлек оның зиянды жақтары да жетерлік.

   Әрине, қялы телефон ел игілігі, байланыстың тиімділігі үшін құрастырылған.Алайда, кейбір ата-аналар балаларына ойыншық ретінде ұсынуына байланысты ұялы телефон олардың денсаулығына кері сеін тигізуде.

   Ұялы телефонды еңбектеген баладан еңкейген қартқа дейін пайдаланады. Тіпті қолдан тастамай,  тәулік бойы қызығына бататындар да баршылық. Осылайша олар өздерінің алтын уақыттарын жоғалтады. Бір күнде 24 сағат болса, соның 9-10 сағаты ұялы телефон пайдаланумен өтеді. Мектеп оқушылрынң көбісі ұялы телефонды сабақ үстінде пайдаланады, музыка тыңдайды, бейнеклип көреді, кейде сондағы әуенге еліктеп, ұйқылы-ояу маужырап отырады. Соның әсерінен сабаққа деген қызығушылығы да әлсірейді. Оның жарқыраған экранына қарап отыру ең алдымен,көз жанарын құртады. Сонымен қатар, есте сақтау қабілетін бұзып, нерв жүйесіне кері әсерін тигізеді.Тіпті, жүрек ауруы, қатерлі ісік сырқатына шалдығуға а әкелп соғуы мүмкін.

   Әрине, ғылыми-техникалық дамуды тоқтату қиын. Ол күн сайын қарқынды даму үстінде. Ұялы телефонсыз бұл күнді  елестету мүмкін емес. Бірақ оның адам өміріне қаншалықты зиян екенін ешқашан жадымыздан шығармағанымыз абзал!