Есте сақтап алу керек 10 ереже

Есте сақтап алу керек 10 ереже
жеке
блог
1. 80/20 қағидасы (Парето принципі)
Сіз алатын барлық табыстың 80 пайызы сіздің қызметіңіздің 20 пайызын ғана құрайды. Сіз ойлағандай, сіз жасайтын нәрселердің көпшілігі шын мәнінде қажет емес.

2. Паркинсон заңы
Сіз өзіңізге қажет дүниені өзіңіз ойлағаннан да тез жүзеге асыра аласыз. Көп уақыт бөлген сайын уақыттан ұтылудасыз.

3. Топтық жұмыс
Қызық емес және монотондылық тапсырмаларды тез аяқтаудың жақсы тәсілі - бірін-бірі толықтырып отыру.

4. Алдымен беру, содан кейін қабылдау.
Уақыт өте келе, сіз бергеннен қарағанда әлдеқайда көп алатын боласыз.

5. Оқиғалардан бұрын болыңыз. Тежеуге болмайды.
Бұл сізді күтулерден құтқарып қана қоймайды, сондай-ақ сізге рахат сыйлайды - сіз өзіңіздің өміріңізді басқаруға күшіңіз бар екенін сезінесіз.

6. Қателер мен сәтсіздік жақсы.
Олар баға жетпес тәжірибе жинауға, көптеген қызықты нәрселерге үйренуге және табысқа жетуге мүмкіндік береді, себебі сәтсіздікке және қателіктерге ұшырамасаңыз сәттілік сирек келеді.

7. Өзіңізге қатаң түрде қарамаңыз.
Ол тек қосымша қосымша өзін төмендетудің пайда болуын тудырады және құнды уақытты алады.

8. Жақсы байланыс жасаңыз.
Кез-келген кездесуде жақын достарыңыздың ортасында отырғандай отырыңыз. Бұл нәрсе сіздің жүйкеңізді тыныштандырып, өзіңізді жайлы сезінуге әсер етеді.

9. Қорқатын нәрсенің 80-90 пайызы іс жүзінде ешқашан болмайды.
Бұл тек басында ғана бар монстрлар. Тіпті ол нәрсе орын алғанның өзінде, сіз күткендей соншалықты  жаман емес. Көптеген жағдайларда алаңдаушылық уақытты бос жұмсау болып табылады.

10. Барлығын тым ауыр қабылдамаңыз.
Бүгінгі күні үлкен проблема сияқты көрінуі мүмкін нәрсе  үш жылдан кейін есіңізде де болмайды. Өзіңізге, өзіңіздің ойларыңыз бен сезімдеріңізге тым қатал қарайтын болсаңыз, бұл тек қажетсіз азап әкеледі. Сондықтан тек жеңіл қараңыз. Сіздің көңіл-күйіңіз керемет түрде өзгеретін болады.