Өмір сүру философиялары:

Өмір сүру философиялары:
жеке
блог

1. Әрбір ыңғайлы мүмкіндікте адамдарға қолдау көрсетіп, мадақтаңыз. Сіздің мақұлдауыңыз адамды өсіру үшін тыңайтқыш ретінде қызмет етеді.

2. Ешқашан ешкімді кемсітпеңіз немесе қорлаңыз.

3. Адам туралы тек жақсы сөйлеңіз. Егер сіз басқа нәрсе туралы жағымды ештеңе айта алмасаңыз, үндемеуіңіз керек.

4. Адамдардың істеріне мұқият болыңыз, сонда сіз әрқашан өзгелерді мадақтауға және оларды ренжітуге себеп таба алмайсыз.

5. Адамның оң қасиеттеріне назар аударыңыз. Егер ол әлі де асыл және даналық емес болса, онда оған осындай адамды көрсетіңіз. Және бұл адам оны дәлелдеуді қалайды.

6. Адамдарды сынамаңыз. Егер сіз сынға ұшырасаңыз, онда ол адамның жеке басына емес, оның іс-әрекеттеріне бағытталсын.

7. Сіз өзіңіздің үстемдігіңізді басқа адамдарға үнемі көрсетпеуіңіз керек. Олай тек өзіңізге жаулар пайда болады. Сіз адамдармен дос болғыңыз келсе, онда олар өздеріңіздің жаныңыздағы маңыздылығын сезінсін.

8. Өзіңіздің қателіктеріңізді және кінәңізді әрқашан байқаңыз, мойындаңыз - және кешірім сұраңыз.

9. Сізді тыңдау үшін бұйрық еткенге қарағанда ұсыныс жасау жақсы.

10. Ашулану - адамға көмек пен қолдау қажет екендігі туралы сигнал. Сондықтан адамдардың жағдайын түсіну керек.

11. Жақсы тыңдаушы бол және аз сөйлеңіз.

12. Егер сіз адамның дұрыс емес деп ойласаңыз, онда оған кедергі болмайды. Ол сөйлеспейінше, ол оны талап етеді.

13. Кез келген дауды тоқтатуды қаласаңыз,өзіңіздікі қате болуы мүмкін екенін айтыңыз. Содан кейін жанжалдың себебі жоғалып кетеді және дау аяқталады.

14. Адамдарға еш себепсіз сыйлық беріңіз. Бұл сіз адамға көңіл бөлетініңіздің дәлелі.

15. Сіздің ұраныңыз: адамдар сізге қызығушылық таныту емес, сіз оларға қызығушылық таныту болсын.

 16. Сөйлесуді  адам жақсы көңіл күйде қалатындай етіп тоқтатуға тырысыңыз.

17. Кешіруді үйреніңіз.