Неліктен бізге мұны мектепте үйретпеді?

Неліктен бізге мұны мектепте үйретпеді?
жеке
блог

Оқушыларға мұндай материалдардың үлкен көлемін үйренудің пайдасы зор, бірақ, кейде мұғалімдер балаларға шын мәнінде маңызды нәрселер туралы үйретуді ұмытып жатады.

Мектеп бітіргеннен кейін балалар жиі қарапайым өмірлік тапсырмаларды шеше алмайды. Бірақ, мектептегі пәндерді зерттеу - бұл мақсат емес, тек адамға табысты болашақ беруі керек құрал.Болашақ мамандар үшін пайдалы болатын 7 элементті ұсынамыз.

Мектепте нені үйретпейді?

1. Жылдам оқу

Жылдам оқу әдісі бізді ақылды етпейді, бірақ ол өте пайдалы болуы мүмкін. Өйткені, адам үнемі ақпараттың үлкен көлемімен күресуге мәжбүр болады және мәтіннің негізгі семантикалық мағынасын тез анықтау үшін өте пайдалы.

2. Уақытты басқару

Уақытты дұрыс басқара алу жай ғана қажет. Бұл көптеген адамдарға кей нәрселерді кейінге қалдыру үшін әрі олардың бейімділігін болдырмауға көмектеседі. Біздің жоспарларымыздың көпшілігі орындалмай қалады, өйткені оларда жеткілікті уақыт болмайды.

3. Оқу мен орындау қабілеті

Балалар көп ақпарат білуі керек, бірақ оны қалай дұрыс орындауға болатынын білу маңызды. Бұл дағды бізді үнемдеу уақыт тапшылығынан құтқаратын болады.

4. Қаржылық басқару

Математика сабақтарында нақты мысалдарды қолданып, мұғалімдер балаларға ақшаны қалай дұрыс басқаруға үйретер болса тіптен жақсы болар еді .

5. Байланысу қабілеті

Адамдармен кез-келген қарым-қатынас коммуникацияны қажет етеді. Бала өз ойларын ашық білдіруді, өз пікірін қорғауды үйренсе, өте пайдалы.

6. Психикалық денсаулық

Көптеген адамдар алаңдаушылық пен өзін-өзі күмәндануына байланысты өзін-өзі ақтай алмайды. Баланы стресспен күресуге үйрету өте пайдалы нәрсе. Рухани әл-ауқатыңызды сақтауды үйрену депрессияны болдырмауға және көптеген басқа мәселелерді шешуге көмектеседі.

7. Кәсіби бағдар беру

Жоғары сынып оқушыларына мамандықтар мен мансаптық мүмкіндіктер туралы ақпарат берілуі керек. Бұл тәртіп резюме дұрыс құрастыруға және оның әлеуетін тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.