Сіз көрмеген ерекше құстар

Сіз көрмеген ерекше құстар
жеке
блог
  1.  

    Ерекше құстарды көргісі келетін әлемде миллиондаған адам бар. Дегенмен, ол үшін көп саяхат жасау керек! Сондықтан да, мен сіздерге әлемдегі ең сұлу және сирек кездесетін құстардың 5 түрін ұсынамын.
  2. 1.   Andean Cock-of-the-Rock

Бұл сұлу құс Оңтүстік Американың Анд тауларында өмір сүреді. Олар бүркіттер мен  жануарлардан қорғану үшін керемет сыртқы көрінісін жасырып, тастардың арасына кіреді.

 2.Turquoise-Browed Motmot

Таңқаларлық түстерге толы тағы бір құс. Көгілдір-гауһар мотмот Оңтүстік Американың тропикалық аудандарында кездеседі. Бірақ құстың шығу тегі Швейцариядан бастау алады. Олар қалың жаңбыр ормандарында өмір сүреді. Өздерінің жарқын түстерімен жыртқыштан жасырынуға тырысады. Оның жүні өте жұмсақ және кез-келген бағытқа қозғалатын құйрығы бар.

3.   Kakapo

Какапо немесе Питомник, әлемдегі ең сирек кездесетін құстардың бірі. Бұл құс ұшпайды, бірақ ең ұзын  құстардың бірі болып табылады. Бұл құстар өте ауыр және үлкен, салмағы шамамен 3,5 кг. Биіктігі шамамен 70см. Какапо Жаңа Зеландияда жиі кездеседі. Өкінішке орай, бұл құс жойылу үстінде. Мамандардың айтуы бойынша «сыни қауіпті» деп есептеледі.

 4.   Hooded Pitohui

Hooded Pitohui - Жаңа Гвинеяның қара және апельсин түсті, әйгілі құсы. Ол әлемдегі жалғыз улы құс деп есептеледі. Себебі, оның қауырсындары жану сезімін тудыруы мүмкін. Олар өте улы, өйткені, улы Мелирид қоңыздарын жейді. Бұл құстың жарқырауы оларды жеуге болмайтынын ескертуге арналған.

5.   Quetzal

Quetzal - Мексиканың батысында және Гватемалада таралған құстар. Майя мен Ацтек халқы  қасиетті деп олардың жасыл құйрықты қауырсындары рухани рәсімдерде қолданған. Тарихқа сүйенсек, оларды «Құдайдың құдайы» деп сенген. Бұл құс суық таулы ормандарды мекен етеді, ал құрғақ мезгілдерде шамамен 300 мың см биіктікке ауысады.