Қазақ Ұлттық Университеті

Қазақ Ұлттық Университеті
жеке
блог

     Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті (ҚазҰУ) - Қазақстан Республикасының жоғары оқу орны болып келеді.

Универститет бірнеше факультеттен тұрады.Мен Шығыстану факультетінде оқимын.Өзімнің студенттік өмірімді осы университетте өткізетініме өтеқуаныштымын. Бұл xалықаралықуниверситетте оқыған да арманда,оқымағанда арманда. Қазақ Ұлттық Университетіндеоқу бала кезімнен бері келе жатқан арманымеді. Бұрыннан бері шет тілдерінеқызығушылығым туып,көптеген тілдерлі де үйренгім келді.Ағылшын тілімен шектелмейқойып,шығыс тілдерін де меңгеру мақсатымболды деп айтсам қателеспеспінШығыстану факультетін таңдау,соның бірсебебі болды десем де болады.          

     Сонымен қатар біздің университетте әртүрлі қызықты әрі пайдалы іс-шаралар өтедіОған мысал ретінде жиырма сегізінші (28) қыркүйек күні өткен “Қытай ХалықРеспубликасының (ҚХР) құрылғанына 69 жыл және әлемдік Кофуций институты күнінің жоғары деңгейде өткенін айтыпкеткім келеді.Бұл іс шара арқылы ҚытайХалқының тіліне,әдемілігіне,өзгешілігінеқызығушылығым арта түсіп,оны тезірекоқып,меңгергім келді.

      Халықаралық байланыс саласындағықытай тілінің рөлі зор екенлігі айтпаса да түсінікті екені бәріне мәлім. Ал осындайжоғары әрі сұранысқа ие тілді осы университет оқып,меңгеруіме комегінтигізетініне сонымен қатар жетілдіретінімесендімдімін. Ең маңыздыларының бірі "HSK емтиxанынайтсақ болады. Көптеген іс-шаралар арқылы біз көршілес Қытай елініңхалықаралық рынокта алатын орны жәнеқытай тілінің әлемдік маңыздылығын білеаламыз. Ал HSK емтиxаны арқылы бізкөптеген Қытай елінің жоғарғы оқуорнына(ЖОО) түсе аламыз. Мен осындаймүмкіндікке ие болатыныма құаныштымынжәне Қазақ Ұлттық Университетіндеоқитыныма мақтанамын!

 Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

Шығыстану факультеті қытайтану кафедрасының оқытушысы Шәріпқазы Нұртәліп
Қытайтану кафедрасының
1 курс студенті Наурызбаева Маржан