Мектеп бітірушілер - xит адамдар

Мектеп бітірушілер - xит адамдар
жеке
блог

11 сынып оқушылары - алдағы 1-2айда xит болатын адамдар. Жалпы соңғы түйенің жүгі ауыр демекші мектеп қабырғасындағы ең ақырғы жылдың қиыңдығын сөзбен айтып жеткізу мүмкін емес. 11жылғы білімнің, аяулы ұстаздарымыз бен ардақты ата-аналарымыздың бізге деген сенмдерінің сыналар шағы осы болғандықтан әр түлектің мойнына ауыр жүк түсіп, олардың бойларындағы  қорқыныш пен қуаныштың майданы уақыт жақындаған сайын үдей түседі. Қанша жерден "ҰБТ өмірдің соңы емес, құлап қалсаң қайта тұр" дегенімізбен бұл сөздерімізге өздеріміздің де сенбейтініміз 100%, өйткені ҰБТ - жас түлектің өміріндегі шешуші сәттердің бірі болып табылады. Осы тұста былтырдан бергі білім жүйесіне енген ЕНТ-ның жаңа форматын айтпай кету мүмкін емес, өйткені 2017жылғы оқу жылының басында ғана еңген тестілеудің жаңа бағыты талай оқушының обалына қалды десем қате деп ойламаймын, себебі оның қалай жүретінін, қалай болатынын түлектер түгілі Білім және Ғылым министрлігінің өзі де түсінбей қалған сияқты. Ол аз болғандай онсыз да қиналып, милары ашып жүрген 11ліктерге  5пәннен емтиxан тапсыру ісі де міңдеттелді. Общым, жоғарғы жақтағылар оқушылар мен роботтарды шатастырып алғандай болды. Грант бөлудің де ән мен жырын әлі күнге дейін естіп жүрміз. Ақыры министр ағаларымыздың арқасында 11жыл тройник болғандар универлерде, ал  отличник болғандар колледждерде білім алуда. Жарайды, үкіметтің ісіне араласу менікі емес. ҰБТ-ның темасын биылғы жас түлектерге сәттілік тілей отырып осы жерген тоқтата салайын, әйтпесе бұл жайында айта берсен - целая энциклопедия. 

Сонша қиың-қиың дегенге 11сыныпты тозақ көрмейік, себебі соңғы жылдың қызықтары да жоқ емес. Әсіресе, қыздар үшін бұл жыл білімдерін ғана емес выпускной вечерде көйлектерін де жарыстыратын жыл болып табылады. 

Прическаларынан бастап тырнақтарына дейін ешкімдікіне ұқсамайтын ерекше болғанын қалағандықтан олар бұған сонааау сентябрьден дайындалады. Одан бөлек последний звоноктың, выпускной вечердің және одан кейінгі көкке шығудың және тағы да басқа ұсақ түйектердің проблемалары ата-аналарымыздын жүйкелерін ғана емес қалталарын да жұқартатыны рас. Әрине күнде 11бітіріп жатпағандықтан лимузинмен гулянка жасасан да, киімінді 500мыңға алсаң да жалкы* емес. Айтпақшы, туған-туыс, көрші-қолаң беретін подаркаларды айтсандарш. Ішінде простой альбениден бастап алтынға дейін кетеді ғой. Осылармен-ақ бүкіл шығынды жауып тастауға болады, тіпті жетпей жатса Тілеушай жасап жіберіп орнын толтырып алуға можно. Соңғы кезде ҰБТ тапсырушыларға обязательно айфон сатып беру керек деген дәстүр шықты, міне осы пәдәркінің көкесі. Сооол, айтқым келетіні биылғы түлектердің барлығына файтинг. Емтиxанды да, ЕНТ-ны да өздері арман еткендей ойдағыдай тапсырып, қалаған универлерінде қалаған мамандықтарында білім алуларына жазсын.

 Егер 9дан кейін кетіп қалмасам биыл мен де 11бітірген болар едім