Ал сіз білетін бе едіңіз?

"Жизнь состоит из черной и белой полосы"демейтін бе еді.Сол секілді адамның да ақ пен қара ниетті пиғылдары бар.Ол жайлы біз күніге еститін шығармыз деп ойлаймын.Алайда мені қызықтыратын ол жайыт емес.Осы күнге дейін мені толғандырып, қызықтырып келген бір ғана жайыт бар ол-жалған ақпарат көздері.Қалайша адамдар жалған сөйлейді, жалған ақпараттар береді.Мейлі, ол жəй ғана түкке тұрғысыз жайыт болсын.Алайда бұл күллі əлемге танымал Юрий Алексеевич Гагарин есімді Ресейлік тұңғыш ғарышқа аттанған кісі жайлы.Өздеріңіз білетіндеріңіздей Юрий Гагарин ең алғаш ғарышқа ұшқан кісі.Тұңғыш рет 12 сәуірде 1961 жылы ғарышқа аттанып, аман-есен еліне оралады.Алайда, екінші рет ғарышқа аттанғанда 27 наурыз 1968 жылы сəтсіздікке душар болып, қаза табады.Біз білетін ақпарат көздері осы ғана.Алайда, шын мәнісінде осы күнге дейін Юрий Гагарин тірі болған екен.Ресейлік ғалымдар оны күні бүгінге дейін құпияда сақтап келді.Əрине, жалған ақпарат деп те қатты айтқан шығармын.Себебі, Юрий Гагарин ғарыштан оралғанда қатты соққы алыпты.Ғалымдар Юрий Гагариннің ашық космоста не көргендігін, ол жақта не болғандығын əлі күнге дейін білмейді екен.Осы күнге дейін ғалымдар оны терең жерасты бункерде ұстап, емдеу шараларымен қоса зерттеулер де жүргізген екен.Алайда еш нəтиже шыға қоймады.Юрий Гагарин сол күйі мылқау болып қала берді.Тек осы жақында ғана қателеспесем 2017 жылы ғана мерт болды.Қарап отырсақ таңғаларлық жайыт.Осы күнге дейін қаза болып кетіпті деген кісіміз тек осы жақында ғана қаза болды! ...



Бөлісу: