Ай сайын 20 мың теңгеңіз ғана болған жағдайда...Қаражатыңызды өсіруге таптырмас мүмкіндік!

Ай сайын 20 мың теңгеңіз ғана болған жағдайда...Қаражатыңызды өсіруге таптырмас мүмкіндік!
жеке
блог

L-Capital компаниясы ААҚ "L- Capital " қарапайым және табыс әкелуге мүмкіндігі бар акциялар шығаратын эмитент, мекеме. Компания эмитентінің экономикалық қызметі Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен реттеледі. Нарықтағы 10 жыл тариxында акциялар пайызы 24%-тен төмен болмаған компанияға, клиенттері өз инвестицияларын сеніп тапсырған. Сонымен қатар, елдегі курстық ауытқу кезінде индексацияның сақталуы да клиенттер үшін таптырмас келісім екендігі анық. Компания қаржыны қанша уақытқа салу керектігін клиенттер таңдауына қалдырады. Компаниядағы қызметтің негізгі түрлері: консультациялық қызметтер көрсету; нарықты зерттеу қызметтерін ұсыну; семинарлар мен тұсаукесерлерді ұйымдастыру және өткізу; нарықта қазақстандық және шетелдік эмитенттердің бағалы қағаздарын сату. Мекеменің жобалары: Капитализациялық инвестициялар. Қаржыландырылған бағдарламаға қатысуға және компания ұсынған капитализацияға байланысты инвестициялау мерзімі аралығында, өз қаражатыңызды айтарлықтай арттыруға мүмкіндік аласыз. Өндіру жолдарын қорғау. Сіздің инвестицияларыңыз күрт валюталық ауытқулардан сенімді қорғалады. Келісімшарттар ұлттық валютаның белгіленген мерзімде өзгеруіне байланысты (индексация төлеу) байланысты соманы қайта есептеу мүмкіндігін қарастырады. 15%-тік жылдық қауіпсіздік. Баяу, бірақ сенімді қаржы жинақтау - бұл қызығушылықтың ғажайып кереметі. Мәселен, сіз бастапқыда жабық қаражаттардан ғана емес, сондай-ақ жинақталған қайта инвестицияланған пайыздардан да пайда табасыз. Компания атынан шетелге бару мүмкіндігі бар. Ол үшин 1000000 тенгелік облигацияны 3 жылға дейін жинақтау керек. Ең төменгі айлық қаржы салу мөлшері- 20000 тг. Инвестиция ұзақтығы 18-60 ай. Жылдық табыс көрсеткіші 15%.