Биылғы оқу жылынан не күтемін?...

Оқу жылы басталып кеткеніне бірнеше айда болып қалды. Сонда да бұл шығарммамен бөліскім келеді;)

    Жаңа оқу жылна аяқ баса тұрып, әрбір жыл сайын ақыл тоқтатып, ес жию керектігін, сонымен қатар маған жүктелген үлкен жауапкершілікті де сезіне бастаймын. Әрбір оқу жылы сайын жаңа қызығушылықтар, жаңа оқиғалар, өзгерістер. Өсе келе өмірге деген көзқарасым өзгеріп өсіп келе жатқандығын сезінемін. Бірақ, дәл осы жылдан күтетінім есейгенімді білдіре ме, білмеймін. өткен уақыттарда оқуымда үздік болғанды тілеп шектеліп қалатын едім, ал енді үлкен өмірге жетелейтін, өнерге талпынтатын шабыт іздеймін. Алдағы өмірде арқау болатын, біліміме, өнеріме, өміріме шабыт сыйлайтын. Тек қазіргі күн жетістігін ойлап, қазіргі күн қамін жемей, болашаққа бір көз таста. Өзімді әрбір нәрседен, әр түрлі мамандықтан елестете қараймын. Мектеп кезінен бастап өмірімнің кірпіштерін бірте-бірте қалағым келеді.

    Биылғы оқу жылынан тек оқуымның сәтті болғанын ғана емес, алдағы өміріме қорықпай аяғымды нық баса алатындай өзгерістің болғанын қалаймын...

                                                                                                                                                                                       Алипова Жаннұр

                                                                                                                                                                                         9 сынып



Бөлісу: