Жетістікке қалай жетуге болады?

Жетістікке қалай жетуге болады?
жеке
блог

1. Дұрыс адамдармен бірге болу керек, керемет адамдармен емес.

 

2. Өмір жарысы қандай болмасын, қазіргі арманың әрқашан басталған кездегі арманың болып қалуы керек. Бұл сізді ынталандырып, әлсіз ойлардан қорғауға көмектеседі.

 

3. Ақша əрқашан жеткілікті. Бізде армандары бар адамдар жетіспейді, осы армандар үшін өлуге дайын адамдар.

 

4. Мен өзімді соқыр деп атаймын, жоғарыдағы соқыр жолбарысқа бара жатырған

 

5. Ешқашан баға бойынша үздік болмаңыз, қызметтер мен инновациялардағы ең жақсы болыңыз




6. Өзгелердің табыстарынан үйренудің орнына, олардың қателіктерін үйреніңіз. Көптеген нәрселерге қол жеткізе алмаған адамдар стандартты қателіктер жіберді, ал табыстың көптеген себептері бар.

 

7. Ешқашан берілмеңіз. Бүгін қиын, ертең одан да қиын болады, бірақ ертеңнен кейін күн жарқырайды.

 

8. Жастарға көмектесіңіздер. Жаңадан бастаушыға көмек беріңіз, себебі кішкентай балалар үлкен болады. Сіз өздеріңіз сепкен тұқымдар өсетін болса, олар әлемді өзгертеді.

9. Мен бірінші кезекте өзімді бақытты етуге тырысамын, өйткені қанағаттанбасам, әріптестерім қанағаттанбайды , менің акционерлерім қанағаттанбайды, менің клиенттерім де қанағаттанбайды.

 

10. Егер сіз ешқашан жасап көрмесеңіз, қандай да бір мүмкіндік бар-жоғын қалай білуге болады?



11. Егер бас тартпасаңыз, онда сізде әлі де мүмкіндік бар. Ең үлкен сәтсіздік - бәрін тастау.

 

12. Мен адамдардың қалтасы үлкен, бірақ ақыл-ойлары кішкентай  болғанын қаламаймын.

 

13. Сіз тіпті осы өмірде қаншалықты көп нəрсе жасай алатыныңызды білмейсіз.

 

14. Сіз тіпті өзіңіздің жасаған ісіңіздің қоғамға қаншалықты маңызды екенін білмейсіз.




15. Егер сіз кішкентай болсаңыз, күшіңізге емес, миыңызға сүйенуіңіз керек.