Адамдармен қалай тез тіл табысуға болады?

Адамдармен қалай тез тіл табысуға болады?
жеке
блог

Жаңа таныс, жаңа ой алмасу, пікір бөлісу сізге қаншалықты оңай? Көп адам жаңа танысқа құмартып, достар көбейтуге құмартса. Кейбіреулер жылына кем дегенде екі адаммен танысады. Өзіңіздің болашағыңызды жарқын елестетсеңіз, сізден жоғары адамдармен тіл табысып сол ортага бейімделіңіз. Өйіткені, ортаңыз қаншалық сізден жоғары болса сіз сөзсіз дамисыз, өсесіз. Ал, енді жалпы қалай адаммен тіл табысу керек, ол адаммен ортақ əңгіме дүкен құру үшін қандай амал қолдануға болады? Сізге осы сұрақтарға жауап беріп көрейін. 

Алғаш ол адаммен таныспай тұрып, ол туралы сұрастырыр көріңіз, біреу туралы білгің келсе, өзінен емес өзгеден сұра деген. Өзіңіздің жақсы болмысыңызды көрсетіңіз, мен сізге өзгеріңіз немесе уақытша маска еиіңіз демеймін, бірақ сіздің тəбиелігіңіз, біліміңіз бар. Сол қасиетті неге көрсетпеске.

Алғаш танысуда ол адамға жағымды, жымиып күлдіретін сөздер айтыңыз. Сіз өзіңізді əлсіз етіп көрсетсеңіз, сізге аянышпен қарайтын болады. Өзіңізді патшадай көрсетсеңіз, патшадай сыйлайды. Ол адамның ұнататын дүниесін біліп алыңыз, қиын болмаса ол нарсе сізгеде ұнайтынын жəне ол туралы бөлісуін сұраңыз.  Маған сеніңіз, өз сүйетін нарсесі туралы адамның жаны рақат алады. Жəне болашаққа деген көз қарасын  біліңіз, оның сəл жымиған сөзіне сізде жымиыңыз. Қимыл мимикасын қайталау арқылы, өзңіздің бақылауыңызға аласыз. Соңында қоштасарда онымен өткізге уақыты жақсы өткенін, өзіңізге тамаша мүмкіндік сыйлағанын есіне салыңыз. Жəне оған сол күні немесе ертесіне хабарласудың қажеті жоқ. Біраз айтарлықтай уақыт өткен соң, тағы кнхдесу немесе əңгіме пікір алмасуға шақырыңыз. Ол пдам сізді бағалайтын болады жəне өзіңізге деген қызығушылығы оянып, ұзақ əрі берік достық серектестікке ие боласыз!