52Күннен кейін..

52Күннен кейін..
жеке
блог

2017 жылы 18 қарашада Астанадағы ЭКСПО-2017 көрмесінде орналасқан Astana Contrmpopary Ary Center орталығында, арнайы шақыртылған қазақстандық суретшілердің #52 Күннен кейін атты көрмесі өтті.

1Күнделікті шығармашылық қабілеттер мен ерекше ойлауды дамытуға, ой-өрісін кеңейтуге бағытталған және мүгедек адамдардың келуіне мүмкіндік беретін инклюзивті бағдарламалар ұсынылды.

1

1

 Естімейтін және нашар еститін келушілерге арналған ыммын түсіндіру экскурсиялары арқылы танысып шықты.1

Отбасыларға арналған білім беру бағдарламалар ата-аналар мен 6 жастан жоғары балаларға арналған және арнайы дайындықты талап етпейтін шығармашылық жобаларды құру арқылы креативті ойлау қабілетін дамытуға бағытталды. 1Суретшінің өзгешілігі-билеп, әуен тыңдау арқылы салынған суретті, көрерменге жеткізе білуі.

1 Талқылау мен презентация түрінде  дәрістер жүргізіліп, келушілермен диалог түрінде байланыс болды.

1

Мұралардың бірі болып табылатын Өнер Орталығы Астана ЭКСПО-2017 Көрмесі тек көрмеге келушілердің қызығушылығын тудыратын іс-шараларды әзірлеу емес, сондай-ақ инфрақұрылымдық кеңістік негізінде өз жұмысын одан әрі жалғастырып жатқан заманауи мәдениет пен өнер орталығының тұжырымдамасын ойластыру арқылы көп мүмкіндіктер берді.

1

1

Басты мақсат -отандастарымыз бен қонақтардың талғамын таразылап, таным көкжиегін кеңейту.

1