Табиғат

Табиғат
жеке
блог

Табиғат-ерекше  ғажайып құбылыс  кейбир адамдар гажайыптын барына сенбеймиз дейди нағыз отирикшилер адамның ози бир гажайып жаратылыс. Табиғат озимиз  билетиндей төрт жыл мезгилинен тұрады олар:жаз қыс коктем куз  ал кейбир елдерде тек қана жаз мезгили ғана  болады ол елдер ундистан және африка  ал тек қана қыс мезгили болатын  жер ол антрактида мине табиғат қандай ғажайып.Әр мезгил өз уақытымен ауысып отырады табигаттында озиндик кунтузбеси бар.Табигатта ән салады табигатта ашуланады.  Табиғаттың  комекшилери  олар:кун су жаңбыр  қар бұршак тұман жел  кырау ауа жер ағаш аспан найзагай. Табиғат биздин бакытымыздын бир болшеги табиғат болмаса биз омир суре алмаймыз . Табиғат бизди асырауда судан балық аулаймыз жерге егин егемиз.Табиғат биздин ен басты камкоршымыз комекшимиз  Табиғаттың комекшилеринин пайдалары кун биздин  ен басты камкоршымыз ол бизге жылу жарык сыйлайды.Су бизди шолден қорғайды жаңбырда тұман корипкел куннин қашан суытатынын аныктай аламыз ал агаш бизге жемис береди  және құрылыс уй жиhаздарын жасаймыз биле билсен кагазда ағаштан жасалады жер агаштын комекшиси ал  жаңбыр жердин комекшиси карда карда ерекше аппак адамдарға конилди конил-куй сыйлайды жанеде таза ауа сыйлайды ол коринбейди бирак унеми биздин касымызда ол ауа жел желдин пайдасынан зияны көп бұл созимди тенизде журетин адамдар жақсы тусинеди.Аспан ерекше одан бир нақты бейнени кормеймиз бирак өте әдемі.Найзагай бизге пайдасыда зияны да көп пайдасы биз ол арқылы электр тогын аламыз .Табиғат адам жан дуниесине тыныштық сыйлайды.Табиғатты аяланыздар корганыздар. Табиғат тылсымга толы дуние.