"Қызыл бархат" тортын бірге әзірлейік!

"Қызыл бархат" тортын бірге әзірлейік!
жеке
блог

Қалайсыздар құрметті массагеттіктер!

Бүгін мен сіздермен өте дәмді "Қызыл бархат" тортының дайындалу жолдарымен бөлісемін.

Ендеше бастаймыз.

.

Құрамы:

3 жұмыртқа 

350 г ұн

200 г секер

135 г қаймақ (майлылығы 20 %)

135 г айран

120 г сұйық май

3 ас қасық какао ұнтағы

15 г разрыхлитель

4 г қызыл бояу (пищевой краситель)

сода, уксус

Креміне:

250 г сливки

160 г қант ұнтағы

250 г маскарпоне ірімшігі

 

Ендеше бастаймыз.

.

Ең алдымен 3 жұмыртқаны жарып секермен араластырып, миксерлейміз. Сұйықтық көпіріп көтерілгенше 15 минуттай миксермен жақсылап араластырамыз.

.

Содан соң сұйық майымызды құйып тағы да араластырамыз.

.

Енді бөлек ыдыс алып оған қаймақ пен айранды араластырамыз. Сосын оған бояуымызды салып тағы да қанық түс шыққанша араластырамыз. Осы сұйықтықты алып алдыңғы қоспамызға қосып миксерлейміз.

.

.

Енді оған какао ұнтағы мен разрыхлительді салып араластырып аламыз, содан кейін барып ұнды електен өткізіп араластырамыз.

.

Дайын болғаннан кейін шай қасықтың ұшымен соданы аламыз оған 2-3 тамшы уксусты тамызып, оны қоспамызға қосып соңғы рет бір миксерлейміз.

.

Дайын қоспаны 3 бөлікке теңдей бөліп 180 градуста 40-45 минуттай пісіреміз.

.

Міне дайын! Енді кремін әзірлейміз.

Сливки мен маскарпоне алдын ала  тоңазытқышта тұруы тиіс. Құрғақ, өте таза ыдыс алыңыз! Оған салқын сливкиіңізді құйыңыз 2-3 минуттан кейін қант ұнтағын салып араластырып тұрыңыз. Крем өз формасын ұстап бастаған кезде бір-бірлеп маскарпонеңізді салыңыз. Ескерту! Миксерді сөндірмеу керек, заттар салқын күйінде болуы тиіс, көп араластырмаңыз әйтпесе крем іркіп кетеді.

.

Міне осындай бір қалыпта тұруы тиіс!

.

Кремді осындай қалташаға салып гүл немесе әртүрлі форма шығаруға болады.

.

Осылай жан-жағын гүлдеп ортасына кремін жағып барлық корждарды орналастырамыз.

.

Міне дайын болды! Бетін қалағаныңызша әсемдеуіңізге болады.

.

Дайын болған тортты тоңазытқышқа 1-2 сағатқа салып қойыңыз.

Астарыңыз дәмді болсын!