Қош келдің, Beeline картасы!

Қош келдің, Beeline картасы!
жеке
блог

Beeline компаниясыҚазақстанда баламасы жоқ төлем картасын таныстырды. Beeline мен Альфа-Банк шот ретінде мобильді телефон теңгерімі қолданылатын, Қазақстандағы алғашқы төлем картасы жарыққа шықты. Бірегей қаржылық өнім тауарлардың ақысын төлеуге, ақша аударуға, сонымен қатар ҚР кез келген банкоматынан комиссиясыз ақша алуға мүмкіндік береді.

Мысалы, ай сайын сіз мобильді байланыс үшін әр түрлі сомадағы қаражатты жұмсайсыз. Мобильді интернетті қолданасыз, алыс-жақын шетелге хабарласасыз, хабарламаларды алып, хаттар жолдайсыз, қоңырау шаласыз т.с.с. Ал енді ұялы теңгеріміңіздегі сомаға карта арқылы өзіңізге қажетті заттарды сатып ала аласыз. Beeline картасына ақша салу үшін үйреншікті кез келген жолмен мобильді телефон шотын толтыру жеткілікті.

Beeline абоненттері картаға тегін қызмет көрсетуден бөлек, келесі мүмкіндіктерге қол жеткізеді:

  • 1.5%-дан басталатын кэшбек
  • Сыйақы - қалдыққа жылдық 6%
  • Қаражатты тегін толтыру
  • Жасалған операциялар туралы SMS-ақпар беретін тегін қызмет
  • Қашықтан төлеу технологиясы
  • Динамикалық 3D Secure коды бар қауіпсіз интернет-сауда

Карта алу үшін жеке куәлік қажет. Сондай-ақ, міндетті түрде Beeline компаниясының абоненті болу керек. Егер де сіз өзге компанияның абоненті болсаңыз, кез келген Beeline бөлімшесіне барып, ұялы телефон операторын өзгерте аласыз.

Картаны алған соң, 2051 нөміріне қоңырау шалып, PIN-код орнатуы керек. Сондай-ақ осы нөмір арқылы картаға қатысты кез келген мәселені шешуге болады. Қолданушыларға ыңғайлы болуы үшін, есеп-шот алу пәрмені бар: *802#, ал www.beeline.kz сайтындағы жеке кабинетте және «Менің Beeline-ым» мобильді қосымшасында барлық шығындар мен аударымдарды қадағалауға болады. p2p.alfabank.kz сайтында барлық картаға тегін аударуға болады.

Картаға қатысты толық ақпаратты Beeline клиенттері 657 қысқа нөміріне қоңырау соғу арқылы ала алады. Толық ақпарат: www.beelinecard.kz, www.money.beeline.kz