ЖУРНАЛИСТКАНЫ БІТІРМЕГЕН 5 ЖУРНАЛИСТ

ЖУРНАЛИСТКАНЫ БІТІРМЕГЕН 5 ЖУРНАЛИСТ
жеке
блог

Ең бірніші шет елдің журналистеріне тоқталайық. 

Атақты Владимир Познер.

поз

Познер, 1953 жылы Биологиялық факултетте "Адам физиологиясы" мамандығына оқыған. Әкесінің таныстары арқылы оқуға түскен оны алғашында оқудан шығарып жіберген. Кейін қайтадан білімін жалғастырған. Қазіргі таңда Познер әлемге танымал журналист.

 

Владимир Соловьев.

солв

Ресейлік журналист, шоумен, тележүргізуші. Соловьев экономика саласында оқыған.


Енді өзіміздің қазақтың танымал журналистеріне ойыссақ. Қазақ журналистикасында да негізгі бітірген мамандығы басқа бірақ телевизияда жүрген журналистер көп-ақ. Солардың бірі:

Қазақ журналистикасына ерекше орын алатын Дина Төлепберген.

ррр


М.О. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті 2007 жылы «Режиссура» мамандығы бойынша бітірген. Қазіргі таңда ктк телеарнасында жұмыс істейді. 


Ғалым Боқаш

ор


Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-да "Шығыстану-үнді филологиясы" бойынша үздік дипломмен, Оксфорд университетін "Оңтүстік Азия тарихы мен саясаты" бойынша MPhil дәрежесі бойынша тәмәмдаған. Қазіргі таңда мықты журналистердің бірі. 


Өркен Кенжебек

өркен


 Информатика саласында оқыған. Қазіргі таңда танымал журналист, медиалектор.

Иәәәә, әлемде талай қызық бар. Яғни журналистиканы тауыспай-ақ мықты журналист болуға болады екен. Бұл ,әрине, өзіңе байланысты. Айтады- ғой "99 пайыз еңбек, 1 пайыз талант" деп.  Сондықтан мақсатқа жету үшін еңбектенейік, талмайық. Сонда ғана ЖУРНАЛИСТИКА сені өзі іздеп келеді.