Жігіттер жайында 13 ақиқат

Жігіттер жайында 13 ақиқат
жеке
блог

1. Жiгiттер күні бойы өзi калаған қыздарына сөйлеп әңгiме айтып көңiл көтерiп жүредi, бiрақ кешке жатар кезде мiндеттi түрде өзi шын сүйген қызы туралы ойлайды.

2. Жiгiттер сүйген қызының әдемі күлкiсiн көру үшiн барлық нәрсеге дайын болады.

3. Жiгiттер қатты қызғанады, сүйген қызын басқамен сөйлескенін қаламайды, тіпті досымен де.

4. Жiгiттерде сезiм жоқ деп ойлайсыңба? Жоқ, оларда сезiм мықты болады, оны көп бiлдiре бермейдi.

5. Жiгiттер қыздарға әңгiме айтуды қатырады, бiрақ өзi шын сүйген қызымен сөйлессе тiлi байланып сөйлей алмай қалады.

6 Егер саған бiр жiгiт өзiнің проблемаларын айтса, ол сенен ақыл айтуыңды кутпейдi, жай ғана сырын айтқысы келген.

7. Жiгiттер маxаббат жайлы өзiнің өмiрiнде болган оқигалардан үйренеді, қыздар сияқты романтик кинолардан емес..

8. Егер жiгiт қыз туралы "мен оны көріп ақыл-есiмнен айырылдым" десе шын сөзі, себебi бұл сөздi көп айтаибермейді.

9. Егер жiгiт саған сен әдемiсiң десе, "жоқ олай емес" деме, жiгiттерге ол ұнамайды.

10. Егер бiр жiгiт саған 1 секунттан артық қараса, ол бiр нәрсенi ойлап жатыр.

11. Жiгiттерге өзiнше, өзiн көрсете беретiн қыздар ұнамайды.

12. Егер жiгiт шаршап тұрғанына қарамай, сенімен уақыт өткiзгiсi келсе ол сенi шын суйедi.

13. Жiгiттер көшеде жүрген ашық-шашық киiнген, көз сүзе беретiн қыздарға әңгiме айтуы мүмкүн, бiрақ үйленер кезде бұл сияқты қыздардан жар iздемейдi.