«Аксель Шпрингер-Ферлаг»

    Еуропа континентіндегі ірі газет-баспа концерндерінің бірі «Аксель Шпрингер-Ферлаг» (Axel Springer- Verlag AC)

Германиядағы Гамбург қаласында 1947жылы Аксель Цезарь Шпрингер негізін қалаған. 1970жылғы акционерлік қоғам болып табылады.

Концерннің саясатын анықтайтын :

неп51% пакет акциясы Шпрингер баспаханасы (24,9%) пакет акциясы Фридер мен Хуберт Бурда ағайындыларға,  (49%) Неміс банкінің төрағасы – Ф.В. Кристиансқа «Оттоферзанд» сауда фирмасы           Батыс Берлиндегі «Шеринг» химиялық концерні акционерлеріне тиесілі. 

1985 жылы Аксель Шпрингер қайтыс болғаннан кейін акцияның көпшілік бөлігі оның жары Фриде Шпрингерге өтті.

Ø Күнделікті ірі бес газет шығарады:  «Вельт» «Гамбургер абендблат» «Бильд» «Бильд Берлин» «Берлинер морген-пост» «БэЦэт» «Ведьтамзонтаг» «Бильдамзонтаг» газеттерін,

«Херцу», «Функур» радиосы мен теледидарының күнделікті суретті журналдарын шығарады. Германия елінде «Шпрингер» концернінің таралымы бүгінгі күні 80%-ды құрайды.

  Шпрингер концерні жүйелі түрде КСРО және өзге де кеңестік мемлекеттердің насихатына, коммунистік қозғалыс пен Германия үшкі істер демократиясына қарсы баспа болып табылады.

50-жыл ішіндегі бизнес нәтижесінде «Шпрингер» электронды және басып шығару баспагерлігі Европа ішінде таралымы жоғарылап, 1990 жылдың соңына қарай бұқаралық ақпарат көзіне айналды. Холдинг ендігі кезекте радио, телевидение, кітап шығару, электронды хабар таратуды қолға алды.

1946жылдан бастап «Nord west de utsche Hefte» атты айлық журнал шығара бастаған журнал «Nord west de utsche Rundfunk» атты радионың бағдарламасына сүйене отырып жұмыс істеді. Журнал публицистикалық жанрда және отбасылық тақырыпты қозғаны – ұтымды болып табылды.  Осының арқасында телевизиялық бағдарламалардың арқауы болып келеді. Біз білетін телевидение саласыда өзекті, өткір мәселелер ғана қозғалады. Шпрингер баспасының құндылығы да осы жерден байқалады. Мұнымен баспагерлік шектелген жоқ, 1948жылдан бастап газет басып шығара бастады. Күнделікті кешкі уақытта шығарылып отыратын газет күндік жаңалықтарды қамтып отырды. Осыдан келіп оның жоғары сұранысқа ие болғандығын байқаймыз. Екі жыл бойғы Германияның Гамбург қаласында таралып отырған бұл қағаз үздік топқа енуді мақсат етеді және жетеді.

«Шпрингер» кез-келген идеяны қабыл алатын. Себебі, осы идеяларды толықтыра отырып пайда түсірудің тиімді екенін білген.

Zeitung, Zehrer, Die Tat – баспалары арқылы жұмыс атқарған «Шпрингер» бизнесі алға басқан болатын, бірақ екінші дүниежүзілік соғыстан кейін «Die Tat»  газеті бұл баспамен бірге жұмыс  істеу құқынан айырылды. Ендігі кезекте баспагерлер «Bild Zeitung» газетінің жексенбілік шығарылымына сүйенді. Zehrer,  Die Welt – Берлин баспасымен 1955 жылдан бастап Шпирнгер өз жұмысын жалғастырды. Екінші дүниежүзілік соғыс 5 жыл ішінде, яғни, 1954 жылы165000-нан  217000-ға дейн өскен баспа тиражына өз кесірін тигізеді деген таңқаларлық.



Бөлісу: