Мені осы мәселе толғандырады...

Мені осы мәселе толғандырады...
жеке
блог


 Әлемде қаншама жағдайлар мен түрлі оқиғалар болып жатады. Оның әрқайсысна назарымызды аударып үлгермейміз. Себебі оған қауқарымымыз да организіміз де жарамайды. Ал бір ғана нәрсеге үңіліп қарайтын болсақ, онда басқа нәрселерден құр қаламыз. Сонда қайтпекпіз. Қай мәселе жайлы толғанып, нендей нәрсенің шешімін іздемекпіз.

 Соңғы кездері ардагерлермізге тиісті құрмет көрсетсек те бәрібір біз олардың бізге еткен жақсылығын өтей алмаймыз. Жан-тәнімен Отанын қорғауға ұмтылған сарбаздар жастық шағын да тіпті десек дене мүшесін де бәйгеге тікті ғой. Алайда бүгінгі күннің жастардың көпшілігін бойынан ер мінезділікті, айбар мен жігерді көрмейміз. Жалқаулықты модаға айналдырып, мен мынаны істей аламын деуден көрі мен істей алмаймын деп тартыншақтап, жалқаумын деп оп оңай беріле салады. Есімізге ата-бабамыз берілмей жаудан қалай жерімізді қорғап қалғанын түсірейікші. Достарым ау айналаңа қараңдаршы.

бұл не деген сұмдық. Неге соншама әлжуазданып кеттік? Абай атамыздың өзі айтып кетті емес пе қара сөздерінің бірінде:

Қазақтардың неге жаманшылыққа үйір болатыны жоқ жалпы адамзаттың жаманшылдыққа неге үйір боларын да Абай атамыз әлдеқашан атап көрсетті емес пе?

“Қазақтың жаманшылыққа үйір бола беретұғынының бір себебі - жұмысының жоқтығы” Абайдай бабамыздың осындай сөздерінен кейін қайтіп қуат алмаймыз. Бұл сөздерді мотивация ретінде қабылдасаңыз да әбден болады. Егер өмірлік ұстанымыңызды белгілей алмасаңыз сізге көмекке тағы да осы қара сөздердің топтамасы келеді.