Өзім туралы

Өзім туралы
жеке
блог

Мен егер өзім туралы айтар болсам, көп ойланамын...

 


Неге дер болсаңыздар мен өз - өзімді әлі жетік білмеймін.  Көп құбылатын адаммын. 

Өзім өнерге жақынмын. Бірақ бұны көбі білмейді. Сурет салғанды ұнатамын , ән айту және өлең жазу жаныма жақын.

Менің өмірімде ең бірінші орында әрине ата - анам тұрады. Менің асқақ арманым Ата -анам менің қасымда болып , менің жетістіктеріме бірге қуанып , бақытты өмір сүру. Және екінші арманым Мекке. Меккеге ата - анммен бірге барғым келеді. Үшінші орында - Сеул - Корея. Менің сүйікті жанрларымның бірі к-поп.

Мен қазір колледжде оқып жатырмын, яғни студентпін. Есеп және аудит саласына түстім . 

менің қалағаным бухгалтер болу емес еді. Мен барлық мамандыққа барғым келді , бірақ тек эканомика емес . Мен аңсаған жұмыс психолог еді. және мұғалімде болым келген. 9 сыныпқа дейін ойландым. Психолог боламын деп келдім . Бірақ .... әкемнің қалауымен бухгалтер болуға тура келді. Қазір қатты қатты қатты қатты қатты қатты қатты өкініп жүрмін. Қазір Атырауда оқып жатырмын. Менен бірдеме шығады деп үйде ата-анам сеніп отыр. Мен олардың үмітін ақтау үшін қолымнан келгенін жасап жатырмын. Қолымнан келмегеніне тырысып бағудамын. 

Менің өзімнен және болашақтан күтерім зор.


P.S: Мен анонимді түрде сіздерге психолог болғым келеді. Яғни мен блог ретінде жазып отырамын.... 

 

Сіздермен болған сенің сырлас періштең:)