Жоғарғы оқу орындарының оқу ақысы

Жоғарғы оқу орындарының оқу ақысы
жеке
блог
Елімізде жалпы саны 180 жоғарғы оқу  орны бар көрінеді.Оның 55-і мемлекеттік,112-сі ақылы.  
Қазақстандағы жоғары оқу орындарындағы жалпы  оқу бағасы 350 000- 400 000 арасын құрайды
Рейтинг бойынша маман дайындайтын жоғарғы оқу орындарының ең үздігі,оқу бағасы ең қымбаты Қазақ Бритиан техникалық университеті болып танылған.ҚБТУ-да дәрістер ағылшын тілінде жүргізіледі.Бұл университет ең қымбат университеттердің бірі.Бұл жерде білім алу 700 000 - 2 млн-ға дейін барады.
 
Бағанның екінші қатарын КИМЭП жоғары оқу орыны болып табылады. Мұнда елімізде ең алғаш болып америкалық кредиттік жүйені қабылдаған.Мұндағы оқу ақысы КБТУ университетімен шамалас.
Ал, ұлттық жоғары оқу орындарының арасынан көш бастап тұрған,ең үздіктері – Әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті мен Лев Гумилев атындағы ұлттық университет.ҚазҰу-да 64 мамандық бойынша мамандар даярлайды.Оның 36-ы мамандығы ағылшын түрінде жүреді.ЕҰУ-да 12 мыңнан астам студент Нобель сыйлығының лауреатынан дәріс алуда.Қос ұлттық университеттегі оқу ақылары 700 000-1,5 млнға дейін барады.
Егер медицина жағын таңдасаңыз,сізді Санжар Асфендияров атындағы университет күтеді.Мұндағы бір жылдық оқу ақысы 750 000 - 1,5 млн-ға дейін барады.
Егер,ең арзан бағадағы жоғарғы оқу орнын іздесеңіз,Шымкент қаласындағы университеттер бағасы 150 000 - 700 000 дейін баратын көрінеді.