Ми туралы 12 қызықты ақпарат

Ми туралы 12 қызықты ақпарат
жеке
блог

Адамның миы туралы не білеміз? 

1. Адамның миы ауруды сезбейді, сондықтан миға ота жасар кезде пациент ояу жатса да болады.

2. Ми адамдағы ең майлы бөлік , өйткені онда 60% майдан тұрады.

3. Ми жоғары қабатқа шыққанда дұрыс жұмыс істейді. Ондай жағдайлар альпинистерде жиі кездеседі өйткені биікте адамның көзі дұрыс көрмей, басы айналу секілді симптомдар кездеседі.

4. Кішкентай баланың миы. Балаларға ақпарат беріп жатқанда ол бірден есте сақталып, оның миының дамуына ықпал етеді.

5. Ми екі бөлігі екі түрлі жұмыс істейді демек мидың сол және оң жақ бөліктері. Егер оң жақ бөлігі эмоционалдылыққа, шығармашылық тұрғыдан ойлануға көмектеседі, ондай адамдардың көпшілігі шығармашылық жұмыспен айналысады . Ал сол жақ миы логикалық ойлануға, матнматика секілді ғылымдарға жақын келеді.

6. Адамның сол жақ миы дененің оң жақ бөлігімен, ал оң жақ бөлігі сол жақ денені басқарады. 

7. Лампочка немесе жарық қосылғанда сергектік сезімі бірден оянады. 

8. Өткенді еске түсірген кезде адамда қайтадан жаңа ой туады. 

9. Күлкі ең керемет ем. Адам үшін күлу қарапайым құбыыс болып көрінуі мүмкін, алайда солай күлі үшңн мидың 5 бөлімі қатар жұмыс ісиейді.

10. Өте көп ойланасыз ба? Расында да адамдар күніне ойланады екен және сол кезде 70000 ой туындайды екен. 

11. Әлемді шарлау. Адамның мивндағы тамырларды созатын болсақ 100000км шығады екен бұл жер шарын 2,5 рпт шарлап шығуға болады екен.

12. Иістер. Неліктен иістер адамдарға бірден әсер етеді немесе еске түседі десек иістер адамның жадында қалғанды тезірек еске түсіреді екен яғни жақсы ойлануға мүмкіндік береді.