Ұйқы, ұйқы және де ұйқы!
жеке
блог

Ұйқы, ұйқы және де ұйқы!

Картинки по запросу сонСізді ұйқысыздық мазалап жүр ме?! Олай болса ұйқыңызды жақсартқыңыз келетін шығар. Мына талаптарды күнделікті өміріңізге яғни рационыңызға қоссаңыз жақсы ұйықтайтыныңыз анық. 


• Ұйықтайтын уақыт жақындағанда 1 сағат бұрын барлық теxниканы сөндіріп тастаңыз. 

• Ұйықтаудан 2 сағат бұрын физикалық жаттығуларыңызды тәмамдаңыз. 

• Ұйықтаудан 2,5 сағат бұрын жеңіл тамақтансаңыз болады. 

• 6 сағат бұрын соңғы рет кофе ішсеңіз болады. Бірақ оны ішпей ақ қойсаңыз тіпті жақсы болар еді. Ал егер ішкіңіз келсе тек ұйықтаудан 6 сағат бұрын ішіңіз. 

• Уақытылы ұйықтаңыз және жарықты сөндіріп қойыңыз.Картинки по запросу сон