6 жасында «Оскар» сыйлығын алған қызды білесіз ба?

6 жасында «Оскар» сыйлығын алған қызды білесіз ба?
жеке
блог

6 жасында «Оскар» сыйлығын алған қызды білесіз ба?

Тұңғыш телевизиялық жүлде 1929 жылы берілді. Ал ол жүлде «Оскар» деп 1940 жылдары атала бастады. 1953 жылы алғаш рет теледидардан трансляцияланды.
Қазір «Оскар» 24 номинация бойынша беріледі. Сонымен қоса, 4 арнайы номинациясы бар.
Америкалық киноакадемияға дауыс беруге құқылы 5 829 адам мүше.
«Оскар» жүлдесінің 14 номинациядан астамын «Все о Еве» (1950ж), «Титаник» (1997ж), «Ла-Ла Ленд» (2016) сынды фильмдер иеленген.
Ең көп «Оскар» мүсіні Уолт Диснейде- 26.

Уолт Диснейге "Белоснежка и семь гномов" мультхикаясы үшін 1 Оскар мүсінімен қоса, 7 кішкентай Оскар берген.

Джек Николсонда-12 номинация бойынша 3 жеңісі;
Мерил Стрип-20 номинациядан 3 жеңіс иеленген.
Егер сен жеңіске жетіп, Оскар иеленсең, саған сөйлеуге 45 секунд қана беріледі.
Ең жас Оскар жүлдесіне ие болған актриса Марли Мэтлин-21 жаста болған.
Ең егде жастағы актриса Джессика Тэнди 80 жасында алған.
Ал Ширли Темпл небәрі 6 жасында Оскар жүлдесін алған.
«Властелин колец» трилогиясы 30 номинация бойынша 17 жүлде алған. Бұл-рекорд ретінде тіркелген,
Ал ең көп қаржы жинаған фильм-Аватар. Ол 2 миллиард 782 миллион доллар қаржы жинаған.