Бір жылда 17,86 млн. адам дүниеге келді.

Бір жылда 17,86 млн. адам дүниеге келді.
жеке
блог

БІЛЕСІЗ БЕ?

Бір жылда 17,86 млн. адам дүниеге келді

ҚХР Денсаулық сақтау және жоспарлы бала туу ісі бойынша мемлекеттік комитеттің өкілоі Ян Вэньчжуан айтуынша, өткен жылы Қытайда 17,86мдн адам дүниеге келген екен. Бұл 2000 жылдан бергі ең жоғарғы туу көрсеткіші болып саналады. Салыстырмалы түрде, 2011-2015 жылдары орташа туу деңгейі 1,4млн адам болған екен.

КЕРЕК КЕҢЕС

Кешкісін аспанда жұлдыз көрінсе,тқыстың ұзаққа созылуы мүмкін. Қырау түспей, күн желді болса, оран соғады.

Жұлдыз жымыңдаса, боран соғады, жарқыраса аяз тұрады, күңгірттенсе күн жылырақ болады. Қарағаш бұтағына жабысып түспесе, күн жылынада. Салқын және ылғалды болса, жаз (тамыз айы) – ыстық болады.

Айдың соңғы жартысында күн ашық болса, жаз қуаң болады. Жер көлкідеп ылғал молайса, жазда жер отты.

 

ӘР ТҮРЛІ АҚПАРАТ

Әйел адамдар ер адамдарға қарағанда көлікті тұраққа жақсы қояды.

Бес адамның екеуі алғашқы махаббатымен қосылады.

Қоғамдық дәретханадан кейін әйел адамның 95%, ер адамдарды 75% қолдарын жуатын көрінеді

Ғаламторда: «Ағылшындар басқаларға қарағанда шайды 20 есе көбірек ішеді. Мысалы, Американдықтармен салыстырғанда»,- дейді. Меніңше, олар қазақтарды танымайтын секілді.

Бір жас пен үш жас аралығындағы балалар – көздерінен жас шығармай жылайды екен.

Кішкене сәби 6-7 айына дейін жұтынып, қатар дем ала алады екен. Үлкен адамдардың қолынан бұл келмейді.

Әйел баласы үй тірліктерімен айналысып жүргенде, шамамен 11шақырым жүреді.