Қар құрсауындағы Жуалы (Фоторепортаж)

Қар құрсауындағы Жуалы (Фоторепортаж)
жеке
блог

Қаһарлы қыстың қара суығына тоңбайтын жүрегі жылы жандарға жалынды сәлемм!!!

Бүгін Жуалы жұртшылығы үшін ерекше күн. Тәулік бойы толассыз жауған қар деңгейі 80 см-ден асып, жұртшылық үшін біраз қиындық тудыруда. Тараз-Шымкент тас жолы жабылып, құтқарушылар жұмысы күшейтілді. Мектептегі бастауыш сыныптардың сабақтары қысқартылып, сақтық шаралары күшейді. Қалың қардың салдарынан шалғай елді мекендердегі адамдар аудан орталығына жете алмай отыр. Адамдар бұл қарды қыстың соңғы айының жасаған тосын сыйына теңеуде. Бұл туралы бүгін БАҚ-да жазған болатын.

Өзім Жуалы өңірінің тумасы болғандықтан сіздерге арнайы фоторепортаж дайындауды жөн деп санадым. Суреттер Жуалы ауданында түсірілген.

Жуалы

Қар басқан көшелердің көрінісі осындай...

Жуалы

Қардың биіктігі үй қақпасымен бірдей болған

Жуалы

Мына үйдің шыршасы әдемі екен)))

Жуалы

Қарттардың ауласы әлі тазалана қоймапты. Мұндай жағдайда қарттарға ауыл тұрғындары көмектеседі.

Жуалы

Алыстан көрінген адамдар. Көшеде адамдар өте аз. 

Жуалы

Қазақтың қара домалақтары қалың қарды менсінбейді...)))

Жуалы

Менің бойымнан биік қар))))

Жуалы

Жуалы

Massaget.kz M

P.S. Фотолардың сапасы үшін кешірім сұраймын. Жауып тұрған қар объективті суландырып, буландырып түсірілімге кедергі келтірді. Бұл менің алғашқы фоторепортажым. Қателіктер болса қатты сөкпеңіздер. Алдағы уақытта бұдан да жақсы фоторепортаждар дайындайтын боламын.