Оой, осы ма?!

Оой, осы ма?!
жеке
блог

Ай аттары мен апта күндерінің ағылшыншасын үйренуге немесе жай ғана еске түсіруге себеп болған кейіпкеріміз Лиана өз арман-мақсатын анықтап алған сияқты. Сіз де өз ойыңызда жүрген небір жақсы ниеттіңізді жүзеге асыру үшін жоспар құруда одан асып түспесеңіз, кем қалмаған шығарсыз. Ал біз кімде-кімнің арманы ағылшын тілін меңгеру болса, соған бір грамм болса да өз үлесімізді қосуды жалғастырамыз. Ағылшын тілі жөнінде кімге не қызық, кім нені түсінбей жүр мен оны білмеймін. Ешкім ондай сырымен әлі бөліспеді. Сондықтан мен барлығыңыз беске білетін «Colours» тақырыбына тоқталғаным үшін ренжімеңіздер.

       Colours*

                Қосымша мәлімет

         Red

        Green

         Blue

        Yellow

         Pink

       Orange

       Purple

       

      White (ақ)

        Black

       Brown

        Grey

-------------------

  Тағы бір мағынасы «біреуде бар нәрсені қызғану»

  «Көңілсіз болу» деген бір мағынасы бар   

   Дыбысталуы «йэләу», «уэллоу» емес

---------------------

 апельсин дегенді де білдіреді, мандарин емес

People (адамдар) немесе pupil (оқушы) сөздерімен шатыстырып алмаңыз

 

Ал White, Black, Brown, Grey деген түстер сөйлемде бас әріппен жазылып тұрса, адамның тегі/фамилиясы болуы мүмкін. Оны контекстке қарап ажыратасыз.

* Colour сөзі американдық ағылшын тілінде «color» болып жазылады.

 Сөйлемдерді аударыңыз:

1)   Mr Black has got an orange and a grey laptop. That’s why Mr White is green.

2)   Mrs Brown misses her family and friends, so she is blue.

Р.S. Жазбадағы барлық сөйлем автордың интеллектуалдық меншігі.