Қазіргі қоғам..

  ХХI ғасыр-технология дәуірі және жастар заманы деседе болады.Жаңа ғасыр балалары мүлде бөлек,әрі ерекше.Егерде салыстырып қарайтын болсақ,бұрыңғы балалардан психологиясы да,ойлау қабілеті де, сөйлеу мәнері де, қабылдауы,қоғаммен қатынасы,үлкенге деген ізгілігі, тұлғасы, қызығушылығы, бет келбеті, әлемді тануы, отбасын сыйлауы, мәдениеті, қимыл іс әрекеті басқаша.Қазіргі ересек балалар да, кішкентай баларда өз ана тілін білмейді және солардың ішінде білгісі де келмейтіндері де бар.

  Қоғамда еркекшора әйелдер, қызтеке еркектер саны күнара өсуде. Көбісіне де көзіміз үйренуде өзіміз ерудеміз.Мен қазіргі қоғам азаматы ретінде,өз елімнің патриоты,болашақты уайымдаушы болғандықтан мені жоғарыда айтылған ойлар беймаза қалдырмайды Иә мен осы заманның қоғамның бір бөлшегі бұны дұрыстау менің қолымда. Бірақ. мен өзім жалғыз бүкіл әлемді өзгерте алмаймын ғой. Сіздерден көмек сұрай отыра менің сөздерім жүректеріңізге жетсе екен деп ниеттенемін.

  Негізі бүгінгі күні жасөспірімдердің алатын орны өте жоғары. Білім алуға,үйренуге мүмкіндігі мол. Ақпарат көздері де жоқ емес.Бірақ, үлкен проблема барлық ақпаратты дұрыс қолдана алмауымызда.Қанша дұрыс жолды көрсететін нұсқау болса, сонша дұрыс емес жолды көрсететін жол бар.Олар қанша? Мыңдаған.Соның кесірінен қанша жастарымыз обалға қалуда.Жарайды барлығын ысырып күні бүгін теледидардан,компьютерден көретін өзіміздің тәрбиесіз заттарымызға тоқталайық. Театрларда оның ішінде ысқақ теартларда еркектердің боянып,әйел болып киінуін байқадыңыздар ма? Әрине. барлықтарыңыз байқадыңыздар бірақ, көз үйреніп кеткен нестей аламыз. Өздеріңіз он жыл,жиырма жылдан кейін көз алдымызда кинолардағыдай еркектермен еркектер қосылып, әйелдермен әйелдер бірігіп жүрсе жақсы ма? Жоқ әрине. Оны бүгін тоқтатпасақ ертең салдары нашар болады. Бәріде ұсақтан,кішігірім көзге елей бермейтін заттардан  басталады ғой.Қазіргі таңда киімі жыртық-жыртық,ашық шашық мағынасы жоқ қара халық тілімен айтқанда қоқыс киімін "брэнд" деп  үстіне іліп алатындар бар. Менің сөзім сүйектеріңізден өтіп кетсе кешіріңіздер,ащы болсада шындық осы.Елімізде патриоттарымызға түк білмейтін мақұлықтар,еріккендер деу үстінде.Нағыз мақұлықтар,еріккендер жоғарыдағыны қолдап отырғандар деп санаймын.Еліміз тыныш,бәріміз аман болайық.



Бөлісу: