Жаңа жылды қай елдер қалай қарсы алады?

Венгрида

Венгрияда дастарханға үйрек пен тауық еті қойылмайды.Себебі венгрлер құстардың барлығын "Бақыт құсының" туыстары деп есептейді екен.

Италияда 

Итальяндықтар ескі жылдың соңғы сағаттарында ешкіммен ренжіспеуге және ешкіммен қарыз ақша алмауға  тырсады екен.Жаңа жылдың алғашқы түнінде үйлеріндегі сынған ыдыстарының,ескірген жиһаздарын аулаларына шығарып тастайды екен.

Оңтүстік Амеирка

Оңтүстік Америкадағы Экфадор елінің халқы Жаңа жылда сабаннан жасалған қарақшылар ескі жылдың символы ретінде далада жағылған отқа өртеп жібереді.

Франция

Францида адамдар Жаңа жыл кешінде жомарт болуға құмар келеді екен.бұл күні мейрамханалар адамдарады тегін тамақтандырып қана қоймай кетерінде сыйлықтар береді екен.

Үндістан

 Үндістанда Жаңа жыл-Дивали жарық пен оттар мерекесі деп аталады екен.Айтса айтқандай осы күні қалалар мен ауылдардың барлығы оттың ішінде тұрғандай жарқырап кететін көрінеді.Жарығы сөніп тұрған бірден-бір терезені көре алмайды екенсің.Әйел адамдар көшеге шығып жерге түрлі  оюлы суреттер салып, оларға ұн, топырақ сеуіп, шырақтар жағып көркемдейтін  көрінеді.

Еврейлер

Дивали мерекесі еврейлердің Жаңа жыл-Рош Хошан қазан,қараша айларында тойланады.Бұл күні адамдар алмамен  нанға бал жағып жағып жейді.Бұл жаңа жылда өміріміз балдай тәтті  болсын дегені. Жаңа жыл таңы діндарлардың қойдың мүйізінен жасалған труба арқылы адамдарды синагогқа құдайдың алдында өткен жылда жасаған кемшіліктері,күнәлары болса кешірім сұрауға шақырудан басталады.Осыдан кейін Жаңа жылды күнәдан тазарып,жаңадан бастауға мүмкіндік туады.

Голландия

Голландияда Жаңа жыл кешіндегі дастарқанға жүзім салып пісірген нан тағамы қойылады.Бұл тағам жылына бір-ақ рет дайындалатын көрінеді.

Финляндия

Финляндияда Жаңа жыл кешінде тұрмыс құрмаған бойжеткендер кебістерін иықтарынан асыра лақтырады,кебіс есікке тұмсығымен тисе,сол жылы жолы болып, тұрмысқа шығады деп есептеген.

Бирма

Бирмада Жаңа жылда да күн ыстық болып тұратындықтан,адамдар бір-бірінің үстеріне су шашып құттықтайды екен.Сондықтан осы күні үсті-басы су болған адамдарды жиі ұшаратуға болады.

Гвинея

Гвинеяда көшеге піл жетектеп шығады екен.Жұрт осы пілдерді айнала би билеп,ән салатын көрінеді.

Куба

Кубада сағат 12-ні соққан кезде,әркім 12 түйір жүзім жейді екен.

Қазақстан

Қазақстанда жыл басы мерекесі наурыз айында тойланады.Бұл қазіргі күн есебі бойынша наурыздың 22-ші жұлдызына сәйкес келеді.бұл күні адамдар жұмыс істемейді,сапарға шықпайды,кір жумайды,ешкімді ренжітпейді.Барлық үйде мерекелік дастархан жайылады.Бұл күні күн мен түн теңеседі. 

Қытай

Қытайда Жаңа жыл мерекесі көшеде барабандар,темір тәрелкелер соғылып,фейерверктер атылып,жаңа жыл салтанатын билеген айдаһарлар шеруін бастайды екен.Дастарханға туралған нарцис гүлін қою дәстүрге айналған.Жаңа жыл мерекесі он бес күнге созылады.бұл қаңтардың аяғы мен ақпан айының басына келеді.

Ұлыбритания

Ұлыбритания алғаш ашық хаттарды шығарған ел болып есептеледі.сондықтан да Жаңа жылда осы елдің әр жанұясы таныстарын ашық хат арқылы құттықтағанды ұнатады.



Бөлісу: