Құпия хат

 

Екіншісі... Иә... Тәңір тау алдын да тұрмын... мені қабыл аласың ба?... жоқ, адастырасың ба?... білмеймін... өмірімде биіктіктің бір шынайы адамын кездестірдім... Тәңір тауда , сонау... биіктікте қалай екен , ә... одан сұрасам ба екен... ж-о-о-қ ... ол мүмкін емес... биіктіктен келе жатқан жаннан не сұрасам, бақыттың дәл мекен жайын сұрасам ба екен.... жоооқ, ол қайдан білсін... жоооқ одан сұрау ға болмайды... қорыққандығымды білдірмейін... жооқ мен қорыққаным жоқ, аздап, жүрексінгенім рас...

Жуалы, Көктем, Тәңір тау.... жас өмір ойға малынып, Бұл кім, ойым да, жан дүниемде астан -кестен ... Бұл кім...

Ж-о-қ, жасқануға тиісті есеспін... не деген жасқанамын... ұры - қары ма едім жасқанатын... Мен жасқануға тиісті емеспін... Жасқану... Тәңір тауда дүниеге келе тұра жасқану... ондай сізім маған тән емес... Бауыржан, Шерхан, Бауыржан / Бауыржан Үсеновты айтамды/ туылған Тәңір тауда туыла тұра мен жасқануым керек па... жоқ , ол мүмкін емес... тиісті де емес... Барақ, махаббат әлемінде жасқаншақпын...

Жуалы, Көктем, Тәңір тау ... Келер көктемді, Сіз келер Көктемді күтемін...

Тәңір тау... Жылдағыдан көктем саған ертерек келсің ші... Биыл қызғалдағын да көп, өзеніңінде арынды болсыңшы... Жуалы, Көктем, Тәңір тау... Жаратқан ие, өзің жар болып... Бәрін аман ете гөр... Жүректе Көктемге деген сағыныш толы...



Бөлісу: