Моана

Моана
жеке
блог

Уолт Дисней 5 желтоқсан 1901 жылы дүниеге келді.Туған жері Чикаго. Өзі америкалық суретші, мультипликатор, актер, сценарист әрі продюсер. Кедей отбасыдан шықанан кейін,әкесі қатал болып, балаларға өз еңбектерімен адал ақша тапқанын қалаған себебінен, балалық шағынан бастап үлкен өмірге аяқ басып, басқа балалар сияқты ойыншықа алданнып отырмаған. Сол жағдай септігін тигізіп,"Walt Disney Prodictuons" құрып және сол компания қазір "The WaltDisney Company" аталып медиа империясына айалып отыр.Ер жеткенде бірінші дүние соғысы басталып,соғысқа аттанды. Дисней үшін бұл тек "мульт" ойындар сияқты көрініп,суретшілік шебері соғыста пайдаға түсті. 1920 жылы ойламаған жерден киножарнамалы компанияның суретшісі болып жұмысқа тұрған кезеңі. 1966 жылға дейін жұмысы өрге басып, 15  желтоқсан 65 жасында қайтыс болды. 

Жаңадан шыққан Диснейлік мультфильм балалар жүрегін жаулап алғаны рас, тіпті біле білсеңіздер балалар тұрмақ жасөспірімдер мен ата-аналардың өздерін қызықтырып жіберді. Бұл таң қаларлық жағдай емес,себебі, естеріңізде болса,"Салқын жүрек" атты мультфильмнің авторы және бала кезімізден  "Түйме қыз", "Ару мен құбыжық" , "Ұйқыдағы ару" ,"Арыстан патша" мультфильмдеріменөстік емес пе? 

Тафити деген арал пайда болды. Жүрегі ерекше құдіретке тең.Тахити бүкіл әлемге өмір сыйлады. Күндердің күнінде тахитидің жүрегіне адамдар көз тігіп,иелегісі келді. Араларынан бір батыл шығады ол Жер мен мұхиттың жатртылай құдайы еді. Мауи қасынан қылышын екі елі тастамай алып жүрді,себебі,қылышынсыз әлсіз,қолынан келмейтін еді. Жүрегін енді ала бергенде,Теха атты жер мен оттың құбыжығы пайда болды. Мауиды да қолындағы қылышты да жүректі де судың түбіне лақтырып жібергенен кейін,мауи ол жерге бармақ түгіл есіне алғысы да келмейді. 2000 жыл өтті,қауіп бізге төніп келе жатыр. Бірақ кейін біздің арамызда бір ер жүрек адам шығып , Тафитидің жүрегін қайтарып береді деген үміттемін" деп әжесі айтып жатқанда балалар қорықанынан жылап жіберсе, кішкене ғана Моана бар ынтасымен тыңдап,теңізге қарай асықты. Бірақ әкесі ұзақ уақыт қарсылық танытады. Рифтен ешкім асып өтпейді,осы жержасы,құбыжықтар жоқ,Риф жердің жанаты екенін балаларға айтып береді. Бірақ әкесінің сөзіне құлақ аспаған моана теңіздің жағасына жүгіріп келеді де, теңіз суы мен тез тіл табысып кеткендей болады. Әкесі әрқашанда жағадан көріп қойып өзімен алып кетеді, сөйтіп күндер,айлар,жылдар өтеді. Моана да жасөспірім кезеңіне жетеді.Тауидың жүрегі тек қызының көсем болғанын қалады.бала кезінде досымен Рифтен ары өткенен кейін досын жоғалтып алады қызында жоғалтқысы келмей қатты қорқады. Бірақ күндердің күнінде Моананы Рифтен асып шығудың амалы пайда болады. Ол халықтың азығы азайып бара жатқаны еді не балық аулауға балықта алмайды. Әрине әкесі әдеттегідей қарсы шығады. Не істерін білмей тұрған Моана ішінен дал-дұл болады. Барсам ба екен жоқ әкемді тыңдасам ба екен диді. Әжесі оған үлкен көмек көрсетіп жібереді. Жүрегіңді тыңда ол сенің өз қалауың деп демеп желеп жібереді. моанаға қарап тұрып, сен бүкіл имфті білесің, бірақ сыры ашылмаған тағыда аңыз бар. Артымнан ер деп Моанаға айтады.