Армандар орындалады

Армандар орындалады
жеке
блог

Егер адам өзіне сенсе, алдына мақсат қойса. «Армансыз адам, қанатсыз бұлбұл мен тең»- демейме дана халқым. Әр адамның арманы бар. Бірі байлықты қаласа, бірі денінің саулығың армандайды.  Әр кім өзіне керектігісін армандамайма. Егер де сенің арманың қандай десе, мен өз арманымды айтар едім. Білгілеріңіз келіп отырған шығар, бұл қыздың арманы қандай деп.

Менің  арманым... Мен оқуымды жақсы бітіріп. Өмірімнің басты сынағы Ұлттық Біріңғай Тесттілеуді жоғарғы баллмен тапсыру. Ал одан кейін өзім таңдаған Еуразия Ұлттық университетіне түсу.

 Журналистика мамандығы бойынша білім алуы. Мектепте балапан болсақ, өзі құшақ жайа қарсы алған университетте балмұздақ болуға не жетсің. Бұл менің өмірімнің ең бақытты сәттерінің бірі болатыны сөзсіз. Егерде орындалса әрине оқуды қызыл дипломға бітіргім келеді.

Адам өзінің армандарына жеткен сайың армандай бере беретіні айдан анық. Әрине арманның шегі жоқ әрқашан да. Ал менің кейінгі арманым. Журналист болу,дүние жүзін аралап, атақты адамдардан сұхбат алып, мақала жазу. Менің мақалаларымды сүйіп оқитын оқырмандарым болғаның қалаймын.

Ия, білемін журналист деген оңай мамандық емес, күн демей,  түн демей әділдікті жақтап, ғажап әлем үшін жанын береді.   Әрине менің мақсатым атақ даңқы жер жарған журналист емес. Қашанда қай елге барсамда мені сыйлап, құрметтейтін адамдар болғаның қалаймын. "Дүние жүзіне Қазақстан деген ел бар сол жерде Шұғыла деген журналист бар"- дегенің қалаймын. Барлық дүние жүзі Қазақстан деген ел ешкімнен жеңілмейтін ел екенің дәлелдегім келеді.

Жоғарыда айтып өткендей журналист мамандығы оңай емес. Әрқашан ізденіс үстінде жүреді, кейбір сұрақтарының жауабын таба алмайды.Қандай да журналисті көрсенде әділдік іздеп, камераның алдында аузы көпіргенше сөйлейді. Бірақ мен ойымша журналистер халыққа бір ғана қыры мен емес басқа да қырларымен танымал болу керек. Мысалы: тележүргізіушілікпен айналысу, киноға түсіп актира болу, ән жағы менде халық таный білу қажет секілді. Егер де осы мысалдардың бәрі бір адамның бойында сіңгең тума талант болса адам өмірінен адасуы мүмкін, байлыққа, маңсапқа жеткен адам өзін тани алмай қалады.

Егер мен де сондай талант болса мен өзімнің өмірден адасуға жол бермес едім. Ия мен бұдан жұлдыз болуым мүмкін шығар. Жұлдыздар аспанда жалғыз емес қой, егер мен жұлдыз болсам, менің аспаным халқым деп есептеймін...

Менің тілерім армандар адамдарды адастырмаса екен. Армансыз адам алысқа бармас...