Ұлттық дәстүрді жаңғырту!

Ұлттық дәстүрді дәріптеуші.

Қазақ халқы  әрқашан салт-дәстүрін  құрметтеген. Әр ғасыр сайын дәстүрін жаңғыртып жүретін  халықпыз ғой. Дәл сондай ұлттық құндылықты аса бағалап жүрген жандар саны артуда.Біздің парызымыз  ата-баба дәстүрімізді  ары қарай дамыту болып табылады. Осы бағытты ұстанып  әрі дәріптеп  жүрген Үржар ауданының тұрғыны –Жакипов Дәулет Кәрімұлы . Бүгінгі таңда әр түрлі ою- өрнектермен  сандық, қамшы, темірге ою- өрнектеп ,  мүсіндер жасаумен айналысады. Әрі осы бағытта өлеңдер жазады. Ж.Д.Кәрімұлынан алған сұхбатқа тоқтала өтсем:

-Кеш жарық, Дәулет аға! Өзіңіз кішкентай кезіңізден бастап кім болуды армандадыңыз?

-Кішкентай кезімнен бастап сурет салуды ұнатушыем, әрине, суретші болуды армандадым.Тіпті, бала кезімде үйдегі қабырғаларға да қолыма қарындаш алып, барлық жерге сурет салу әдетім болатын.

-Сіз үшін ұлттық құндылық деген не?

-Мен үшін елімнің ,халқымның ұлттық салт-дәстүрі өте қымбат. Ұлттық құндылықты аса жоғары бағалаймын.

-Жақсы.Ал, дәстүрімізді жаңғырту неден бастау алады?

-Біріншіден, әр азамат өз елінің дәстүрін қадірлеуі керек. Сонда ғана адам баласы өз отанына пайда тигізуді көз дейді.

-Жалпы, сіз үшін талант, өнер деген қандай ұғым білдіреді?

-Өнер, талант- мен үшін Алланың берген сыйы деп білемін, себебі:

Мына оқиға оған куә ғой.Бірде бір досым айтады: «ауруханада  жатсам, өзің сияқты қолыма қалам алып көріп едім.Ешқандай шабытта, аузыма бір уыс сөзде ,өлең де жаза алмадым.»- дейді.Міне,  өлең жазу, ақындық өнерде тек бір Алланың беретін дарыны емес пе?Бұлда бір әр бір адамға бере бермейтін өнер ғой.Оған да тума талант қажет.

-Иә, шыныменде-ақ. Өнер ол бір Алланың берген үлкен бағы.Осылай, алтын уақытыңызды бөліп сұхбаттасқаңызға рахмет.Сізге, шығармашылық табыс тілеймін!



Бөлісу: