Барды бағалау

Барды бағалау
жеке
блог

БАҒАЛАУ...осы сөздің мағынасына, байыбына, парқына барған адам барма екен? Əрине ,кімді, нені қалай, қай деңгейде бағалау əркімнің өз еркінде... Кейде ,тіпті адамның қадірын кеш біліпте жатамыз,өкінішті... Шіркіііін, қасыңдағы адамыңның барында "БАРДАЙ" болып жүргеніне не жетсін... Кейде қарттар "Əкеңнің не бол маса Атаңның " көзін көргенбіз деп бағалап жатады. Бірақ сол бағамызды көзіміздің тірісінде, барымызда білсек не болар еді ??? Ең қарапайым мысал, Жан ұялы адамдар бір-бірін бағаламай , айналаға қарап, жан-жаққа көз сала бастайды... Неге деп бір уақыт ойланбайды -ау шіркін... Адамдардың дəл қазырғы жағдайларына қарап осы бір жайттың еріксіз куəсі боласың ..."Сиырға туған күн, бұзауғада туады " -деген сөздің өздері мен балаларына тікелей қатысы барын ескермейді -ау ... Көреалмаушылық пен қызғаныштың шегіне жетіп, пісіп тұрган шағында халқымызға "Барын Бағалау" ауадай қажет... Еш арам пиғылсыз, адал -таза ниетпен ақыл айтар, жанашыр жақынныңда қатары сиреді... Келіп -кетер ақша байлық пен қолдың кірі ақшаның соңында кеткендер қаншама... Барымызга разы болып, шүкірлікпен өткен күнімізге не жетсін ... БАҒАЛАУ... КІМ КІМДІ, НЕНІ, ҚАЛАЙ БАҒАЛАЙДЫ, ол өз еркімізде, əйтеуір кеш қалмасақ болғаны...