Капитан Америка: Азаматтық соғыс

Капитан Америка: Азаматтық соғыс
жеке
блог

Шыны керек, көп киноларға қарағанда комикстар көп қызық. Себебі, адамның фантазиясының шарықтау шегінің жоқ екенін білдіреді. Оған Marvelдің кино түсіру өнерін қосыңыз, кино сапасы адамды қызықтырмай қойдырмайды.

Капитан Америка: Азаматтық соғыста мен күткен нәрсе Өрмекші адамның пайда болуы болды. Ол сондай жас, еркін әрі мыжыма. Әрқашан салмақты боп жүретін кек алушылар үшін ол адам төзгісіз көп сөйлегіш. Әрине, ең басты мазалаған сұраған неге Капитан Америка мен Старктың арасындағы жанжал. Оған себеп не? Ең қызығы, екі мықтының ішінде кім жеңіске жетеді? Қара пантераның пайда болуы? Ол кім?

Капитан Америка: Азаматтық соғыс бөлімі осы қаптаған сұрақтарға жауап берді. Азаматтық соғысқа себеп жаңа заңнамалардың пайда болуы, заң арқылы кек алушылардың іс әрекеттері бақылауға алынбақшы болады. Дәл осы жерде пікірлер екіге бөлініп, екі жақ пайда болды. Ал, тікелей Капитан мен Старктың арасындағы жанжал ол Старктың әке-шешесінің өлімін жасырудан басталады. Айтпақшы, кім жеңіске жеткенін өзіңіз көріп алыңыз. А то, қызықтың бәрі кетіп қалды деп мені ұрсарсыз))). 

Ал, қара пантера расымен қызықты. Прям, кек алушылар сияқты ол да әдемі, сымбатты, күшті. Әрі оны сомдаған актер Чедвик Боузман прям лапочка. 

Жалпы, кино өте қызықты, әрі спецэффектілері ерекше. Өзіме сондай қуаныш сыйлады, сізге де ұнарына сенімдімін. Берер бағам 9/10.