3 күндік қарақұмық (гречка) диетасы және минус 3-4 кг

3 күндік қарақұмық (гречка) диетасы және минус 3-4 кг
жеке
блог

Қарақұмық (гречка) - ол бағалы диеталық тағам және артық 4-5 кг арылу. Қарақұмық (гречка) пайдалы дәрумендерге өте бай. Менделеев кестесінің жартысы осы тағамда деуге болады: Темір, кальций, фосфор, цинк, бор, калий, йод т.б. Қарақұмық (гречка) ботқасы өте пайдалы, бауыр, гипертония ауыратын адамдарға да жеу кеңес етіледі. Қарақұмық (гречка) ботқасын жей отырып барлық ағзаға керек дәрумендерді аласыздар және оның үстіне артық салмақтан да арыласыздар.

Ертеннен осы Қарақұмық (гречка) ботқасына отырамын десеңіздер, онда:

1. Кешке 1 кесе Қарақұмық-қа (гречка) 1,5 кесе қайнаған су құйып бетін жауып, бұқтырасыз. Таңғы асқа бұқтырылған қарақұмықты және 1 стакан 1% -ті айран ішесіз.

2. Түскі асқа 1 кесе Қарақұмық-қа (гречка) 1,5 кесе қайнаған су құйып бетін жауып, бұқтырасыз. Түскі асқа тағы бұқтырылған қарақұмықты және 1 стакан 1% -ті айран ішесіз. Кешкісін де дәл осылай.

3. 3 күн бойы тек қарақұмық жеп және айран ғана ішесіз. Қатты жалықсаңыз күніне 1 алма немесе 1 ғана грейфрут жеуге болады.

Эффект 100 процент! Сәттілік асқазанда тазарады, артық салмақта арылады. Оған қосып пресс+ обруч болса тіптен жақсы болар еді.