ВКОНТАКТЕНІ ҚАЛАЙ БҰЗАДЫ ЖӘНЕ ОЛАРДАН ҚОРҒАНУ

ВКОНТАКТЕНІ ҚАЛАЙ БҰЗАДЫ ЖӘНЕ ОЛАРДАН ҚОРҒАНУ
жеке
блог

Сәлеметсізба достар!

Біз күнделікті пайдаланып жүрген вконтакте әлеуметтік желісіні әуесқой хакерлар қандай қателіктерірімізді пайдаланып паролды қалай қолды қылады төрт жолын ескертіп өтемін.

  1. Пайдаланушы өз мобилді номерін жария түрде көрсетіп коятын болса 90% сіздің парол колды болады.

Кеңесім!

Сіз ләжі барынша өз номеріңізді жариламауға кенес берем егерде номеріңізді көрсеткіңіз келсе вкдан тіркеуден өтпеген мобил номеріңізді көрсетіңіз!

2.Битаныс біреуден немесе досыңыздан ссилка келгенде білер-білмес ұстінен басып кіріп парол логініңізді жазу 100% паролыңыз қолды болады.

Кеңесім! Сізге күмәнді біреуден немесе досыңыздан ссилка келсе мұкият қараңыз егерде сізге vk.comға қайтадан кіру ұсынысы түссе ол сізге vk.comның фейк (көшірме) парақшасына шақырып тұрған болады сіз ол жерге өткен соң логин паролыңызды енгізу сұралады сіз білмей жазып қойсаныз парол логин әуесқой хакердің электронды поштасына кетеді нәтижесінде сіз өз аккаунтыңыздан мақрум болсыз.

Cізге ссилка келгенде мұқият қараңыз!Бастысы логин парол сұралса еш-қашан жазбаңыз!

3.Өзіңіз жайлы мәліметті көп қоюда аккаунтыңыз бұзлуына алып келеді.

4.Арнайы бағдарламалар бар 20% бұза алады.

Қазақша DVD бийне курстар